5 תשובות
כן
בגלל שאני מאמין
ובגלל שאני מזרחי
פה בסטיפס
בגלל שאני מאמין
ובגלל שאני מזרחי
פה בסטיפס
כלפי ערבים והערתי למי שאמר זו הייתה חברה שלי
כן, כלפי אמא שלי ובכלל הצד המרוקאי במשפחה שלי.
איזו מישהי ממש ירדה על העדות המזרחיות איפה שאני גרה והיא הייתה אשתו של ראש המועצה, לא הגבתי סתמתי תפה, הייתי ילדה.
מלפני שנה זה קרה שוב הפעם במחוייבות אישית שלי, גם אז סתמתי כי אמרתי שאני לא עכשיו אכנס לפינות עם מישהי שלא שווה תזמן שלי.
ואז מלפני שבוע זה קרה שוב, הפעם לא נשארתי אדישה ורבתי עם אותן בנות מבית ספר שאמרו שהעדות המזרחיות משחקים אותה קורבן ולא חווים שום גזענות בחברה ובלה בלה בלה.
איזו מישהי ממש ירדה על העדות המזרחיות איפה שאני גרה והיא הייתה אשתו של ראש המועצה, לא הגבתי סתמתי תפה, הייתי ילדה.
מלפני שנה זה קרה שוב הפעם במחוייבות אישית שלי, גם אז סתמתי כי אמרתי שאני לא עכשיו אכנס לפינות עם מישהי שלא שווה תזמן שלי.
ואז מלפני שבוע זה קרה שוב, הפעם לא נשארתי אדישה ורבתי עם אותן בנות מבית ספר שאמרו שהעדות המזרחיות משחקים אותה קורבן ולא חווים שום גזענות בחברה ובלה בלה בלה.
כן, רשמתי תגובה על סרטון ביוטיוב בקשר ליהודים וכתבתי שאני יהודיה גאה, ואז היו לי תגובות כאלה:
"אוי איזה באסה שהיטלר לא גמר אותכם כבר אז"
"חח אני שונא יהודים"
"חבל שכל היהודים לא מתו כבר בשואה"
ועוד כל מיני תגובות מזעזעות בקשר ליהודים.
כל התגובות האלה גרמו לי פשוט לבכות, אנשים לא מבינים שגם אנחנו בני אדם וגם לנו יש רגשות
"אוי איזה באסה שהיטלר לא גמר אותכם כבר אז"
"חח אני שונא יהודים"
"חבל שכל היהודים לא מתו כבר בשואה"
ועוד כל מיני תגובות מזעזעות בקשר ליהודים.
כל התגובות האלה גרמו לי פשוט לבכות, אנשים לא מבינים שגם אנחנו בני אדם וגם לנו יש רגשות
ישראל-פלסטין וכל הש*ט הזה
אנטישמיות
ונגד זה שאני מזרחית- את זה אני זוכרת כי זה היה פעם אחת: בעיקרון הם חשבו שאני משחדת את המנהלת כדי שאני אקבל ציונים טובים כי לא הגיוני שמזרחית היא הכי חכמה בכיתה (עזבו את זה שאני רק חצי מזרחית אבל בסדר)
אנטישמיות
ונגד זה שאני מזרחית- את זה אני זוכרת כי זה היה פעם אחת: בעיקרון הם חשבו שאני משחדת את המנהלת כדי שאני אקבל ציונים טובים כי לא הגיוני שמזרחית היא הכי חכמה בכיתה (עזבו את זה שאני רק חצי מזרחית אבל בסדר)
באותו הנושא: