13 תשובות
אוכל שתי וכן
אבל 2 ביצים נראה לי יותר מדי אלא אם את מתאמנת ואת צריכה חלבון
אבל 2 ביצים נראה לי יותר מדי אלא אם את מתאמנת ואת צריכה חלבון
2 ביצים זה בעייני הרבה , אולי עדיף אחת
שואל השאלה:
אני תמיד אוכלת 2
ואני מתחילה להתאמן ברביעי
אני תמיד אוכלת 2
ואני מתחילה להתאמן ברביעי
אנונימית
כן זה טיל
מאוד תלוי בכמה קלוריות את שורפת ביום, אני שורף 2500 ביום אז אוכל 2000 ביום ורזיתי ככה 7 קילו.
אם את מתחילה דיאטה את צריכה להוריד בכמויות שאכלת עד עכשיו כדי לרדת ..
שואל השאלה:
הורדתי בכמויות
הורדתי בכמויות
אנונימית
פעם היית אוכלת יותר משתי ביצים??
דיאטה זה לא אומר להוריד בכמויות
זה אומר לאכול מאגר קלורי שליךי, פחות 300 או 500 ממה שאת שורפת ביום
זה אומר לאכול מאגר קלורי שליךי, פחות 300 או 500 ממה שאת שורפת ביום
שלילי*
שואל השאלה:
תמיד אכלתי 2 ביצים
התכוונתי שאני אוכלת עכשיו פחות ממה שאכלתי
תמיד אכלתי 2 ביצים
התכוונתי שאני אוכלת עכשיו פחות ממה שאכלתי
אנונימית
2 ביצים זה טוב.
זה מעולה, אל תורידי כלום מהארוחת בוקר כי אחרת את תשארי רעבה... בהצלחה❤