13 תשובות
אוכל שתי וכן
אבל 2 ביצים נראה לי יותר מדי אלא אם את מתאמנת ואת צריכה חלבון
2 ביצים זה בעייני הרבה , אולי עדיף אחת
שואל השאלה:
אני תמיד אוכלת 2
ואני מתחילה להתאמן ברביעי
אנונימית
מאוד תלוי בכמה קלוריות את שורפת ביום, אני שורף 2500 ביום אז אוכל 2000 ביום ורזיתי ככה 7 קילו.
אם את מתחילה דיאטה את צריכה להוריד בכמויות שאכלת עד עכשיו כדי לרדת ..
שואל השאלה:
הורדתי בכמויות
אנונימית
פעם היית אוכלת יותר משתי ביצים??
דיאטה זה לא אומר להוריד בכמויות
זה אומר לאכול מאגר קלורי שליךי, פחות 300 או 500 ממה שאת שורפת ביום
שלילי*
שואל השאלה:
תמיד אכלתי 2 ביצים
התכוונתי שאני אוכלת עכשיו פחות ממה שאכלתי
אנונימית
2 ביצים זה טוב.
זה מעולה, אל תורידי כלום מהארוחת בוקר כי אחרת את תשארי רעבה... בהצלחה❤