5 תשובות
העולם יהיה חולה ואז חלק מהאנשים יתרפו ועוד פעם ידבקו וככה זה ימשיך
יאללה בלאגן!
ימצאו ! אם זה יהיה עוד חצי שנה שנה או 5 שנים לא ידוע אבל ימצאו
שואל השאלה:
אמרתי אם...^
אנונימית
נצטרך ללמוד לחיות עם זה
אם לא ימצאו אז כנראה שבאיזשהו שלב כולם ידבקו (לא בהכרח ביחד)
או שהמגפה תעלם