5 תשובות
העולם יהיה חולה ואז חלק מהאנשים יתרפו ועוד פעם ידבקו וככה זה ימשיך
יאללה בלאגן!
ימצאו ! אם זה יהיה עוד חצי שנה שנה או 5 שנים לא ידוע אבל ימצאו
שואל השאלה:
אמרתי אם...^
אמרתי אם...^
אנונימית
נצטרך ללמוד לחיות עם זה
אם לא ימצאו אז כנראה שבאיזשהו שלב כולם ידבקו (לא בהכרח ביחד)
או שהמגפה תעלם
אם לא ימצאו אז כנראה שבאיזשהו שלב כולם ידבקו (לא בהכרח ביחד)
או שהמגפה תעלם
באותו הנושא: