התחברות
הרשמה
אני מפחדת עשיתי טיפול שורש אתמול אצל רופא ונתן לי ההרדמה פתח תשן ועשה ניקוי
איך אפשר בלי הרדמה אני מפחדת??? איך אפשר טיפול בלי הרדמה
11 בספטמבר 2020, 14:17
שיניים
תשובה אחת
אני עשיתי טיפול בלי הרדמה, זה לא אמור לכאוב כלכך אבל יכול להיות שזה קצת יכאב אבל זה לא משהו רציני הכל בסדר :)
פ
פו הדוב:)
באותו הנושא:
טיפול שורש בשיניים - מישהו כאן ביצע טיפול שורש ויכול להגיד לי אם זה כואב?: O
עשיתי טיפול שורש אתמול כאילו נחשב לפני יומיים זה עדיין אמור לאכוב לי?
אמור לכאוב לי אחרי טיפול שורש ?עשיתי טיפול שורש רק בגלל הכאבים שנבעו לפניו
אני מפחדת שאני צריכה טיפול שורש הכאבים לא כאלה עצומים אבל אני ממש מפחדת מישהו פעם עשה טיפול שורש ויכול להגיד אם זה כואב?
יש לי טיפול שורש ואני מפחדת רצח תגידו לי באמת כמה זה כואב מ1 עד 10
עשיתי טיפול שורש ושמו לי סתימה זמנית,כמה קשים הדברים שאני יכול לאכול?
עשיתי טיפול שורש
אני מפחדת עשיתי טיפול שורש היום והוא אמר שצריך 5 ביקורים היום נתן לי זריקה ואמר שמחר לא מה אני עושה מפחדת
סתימה וטיפול שורש - אם שמים סתימה רגילה בשן שצריכה טיפול שורש מה קורה לשן?
כאבים לאחר טיפול שורש - עשיתי אתמול טיפול שורש (טיפול שני) זה עד עכשיו כואב לי, זה אמור לכאוב?
כאבים בשיניים לאחר טיפול שורש - האם כאב בשיניים אחרי טיפול שורש (אחרי שעתיים בערך) נורמלי?