10 תשובות
או שזה מציק לו, או לא נוח לו, או רוצה שיהיה יפה.. יענו לתמונות או סתם מראה אישי.. מבחינתי זה דיי נשי להוריד שם.
זה נשי ברמה מטורפת, אם הייתי בת לא הייתי מתחבר כל כך

אפשר פרח??
לדעתי זה לא נשי, עניין של הגיינה, אני אישית דואג לזה.
אתה מוריד?
שזה מציק לו ולא נוח לו אז מוריד, אם זה עושה לו טוב אז שיהיה.
אגב אחרי שאתה מגלח זה יותר מציק , כי זה יגדל אחר כך בצורה של קוצים וזה ידקור
לא אחשוב על זה שום דבר מיוחד, כנראה מפריע לו השיער או שסתם באלו להוריד.
כולה שיער.
על מה לחשוב?
זה הגוף שלו שיעשה מה שהוא רוצה, אם לא נוח לו שיוריד, אם אראה מישהו כזה לא אחשוב משהו מיוחד
אני לא הייתי עושה את זה אבל זה בסדר גמור לדעתי
אני פחות בקטע של שיערות בגוף, לא הסטייל שלי אז לא תהיה לי בעיה אם גבר יעשה את זה, להפך.