היי, יש אצלי בכיתה ילדה שאני מחבב והיא ממש יפה וכבר יצא לנו לדבר או שסתם היינו עושים מבטים אחד לשני ואני רוצה להגיד לה כבר שאני מחבב אותה ולהוריד את זה מהלב שלי. הבעיה שאני די ביישן וזה מרגיש קשה לבוא ולהגיד לה את זה. וגם עכשיו יש אצלנו קפסולות זאת אומרת שאני לא איתה באותה כיתה ואני לא יכול לבוא ולהגיד לה את זה. אני צריך כמה עצות איך להתחיל איתה ולקבוע איתה לדבר איתי פנים אל פנים כי אני לא יכול להיפגש איתה בבית ספר אשמח אם יענו
11 בספטמבר 2020, 15:10
2 תשובות
פנים מול פנים לא ילך אם אין לך אומץ לדבר איתה, שלח לה הודעה