7 תשובות
אולי הם לא טובים כל כך באנגלית או שאין להם מספיק כסף או שלא בא להם לחכות יותר משעה במטוס
אנשים מוזרים
הרוב אני מניחה שנוסעים לאילת הם נוסעים מחופשות מהעבודה או סתם עם חברים..
ויש הרבה אנשים שקל להם יותר בישראל ועם חברה שמדברת עברית
ויש הרבה אנשים שקל להם יותר בישראל ועם חברה שמדברת עברית
אני והמשפחה שלי אוהבים לנסוע לאילת כי אנחנו אוהבים את המזג אויר ואת הים האדום.
אנונימית
כן אני לא מבינה את זה
לפעמים יש כל מיני דיילים והסכמים מעבודות ודברים כאלה ובכללי אתה יודע עיברית והכל
כי יש כאלה שיש להם צו איסור יציאה מהארץ
ואנשים לא טובים באנגלית כמו שאמרו פה ולא יצא להם לצאת לחול מסיבות מסויימות לא צריך לשפוט
ואנשים לא טובים באנגלית כמו שאמרו פה ולא יצא להם לצאת לחול מסיבות מסויימות לא צריך לשפוט
באותו הנושא: