9 תשובות
לשלוח לה?
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשלוח לה
לשלוח לה אולי משהו נחמד, אולי להעלות משהו לוואטסאפ/סטורי שהיא תרצה לענות עליו
שואל השאלה:
אני לא מעלה יותר סטורים לווצאפ והיא לא עוקבת אחריי
אין דבר כזה סטורי בווצאפ^
אולי היא ביישנית
אנונימית
תכתוב לה אתה, לא יקרה כלום
אולי גם היא מצפה שתכתוב לה אז תנסה לשבור את הקרח ואם לא הולך אולי היא לא בקטע יותר או או שהיא עסוקה
לא צריך להיות עצוב:(
בסוף אתה תדבר איתה❤