20 תשובות
כן, אומנות ואנגלית.
עיצוב מוצר, לא.
כן. פיזיקה ורובוטיקה
לא
מדעי המחשב ופיזיקה.
לא יודעת.
לא יודעת.
למדתי תקשורת וקולנוע
ואני עכשיו לומדת (אקדמי) הנדסת מכונות
אז לא חח
אבל אצלי אי אפשר לדעת אני ממש אוהבת ללמוד יש מצב שאתעסק בקולנוע כתחביב
ואני עכשיו לומדת (אקדמי) הנדסת מכונות
אז לא חח
אבל אצלי אי אפשר לדעת אני ממש אוהבת ללמוד יש מצב שאתעסק בקולנוע כתחביב
ברור, אבא שלי עובד בזה וסבא שלי עבד בזה אז ברור שאני גם
סיימתי ללמוד תקשורת ואני הולכת ללמוד הנדסת מכונות אז לא..
אני בהנדסת תוכנה^^
לא יודעת עוד, אולי משהו שקשור איכשהו לזה
למדתי פיזיקה וכימיה
למדתי פיזיקה וכימיה
לא נראלי.. מחול וביולוגיה חח
מדמח בין היתר ובעזרת ה' כן
לא
לא..
לא אני במגמה שלי רק כי הביה"ס שלי דפוק
לא ❤❤❤
כנראה שכן
ביולוגיה למדתי וכימיה, באלי להמשיך בביולוגיה.
ביולוגיה למדתי וכימיה, באלי להמשיך בביולוגיה.
לא, אני עשיתי פיזיקה וכימיה ולא נראה לי שאני אעבוד במעבדה
סיימתי בית ספר אבל למדתי מדעי המחשב פיזיקה.
חד משמעית לא.
חד משמעית לא.
מדמח ופיזיקה
וברור שכן
וברור שכן
באותו הנושא: