7 תשובות
היא בת 11 מה היא מבינה
גם אחותי 11 והיא מתחילה להתנהג ככה
אנונימית
אחותי היא בת 11 תביאי לה לאטמה שתחזיר את השכל למקום שלה
או תדברי איתה על זה, גם עובד
או תדברי איתה על זה, גם עובד
גועל נפש דברי איתה הז מזעזע הדור הזה
או פאק. תדברי עם ההורים שלך ואיתה ביחד
תדברי איתה על זה.
היא בגיל הטיפש עשרה, היא צריכה אחות שתסביר לה מה בסדר ומה לא.
היא בגיל הטיפש עשרה, היא צריכה אחות שתסביר לה מה בסדר ומה לא.
אם היא כמו אחותי היא לא תקשיב לך, אולי תנסי להגיד להורים שלך שידברו איתה על זה
אנונימית
באותו הנושא: