תשובה אחת
היי
סליחה על ההפרעה
אני ממש ממש מצטערת
אבל אני לא מרגישה טוב ואני לא יודעת אם יש לי משהו או אין לי
ואני לא רוצה לסכן
סליחה על ההפרעה
אני ממש ממש מצטערת
אבל אני לא מרגישה טוב ואני לא יודעת אם יש לי משהו או אין לי
ואני לא רוצה לסכן
באותו הנושא: