12 תשובות
שואל השאלה:
אבל אולי יש משהו שקשור לזה?
אבל אולי יש משהו שקשור לזה?
אנונימית
לא נכון, כל בן אדם צריך לישון.
זה לא נכון
המנהג הוא שלא לישון בשעות האור עד חצות היום. כלומר, עד השעה אחת בצהריים בקירוב. מיוסד על דברי האר"י שאמר שהישן ברה"ש - תישן שנתו
לא זה אינו נכון
שמחתי לעזור*
שמחתי לעזור*
בלילה אין שום חובה לא לישון מה שכן:
לקוח מאתר ההידברות-
"מנהג טוב שלא לישון ביום ראש השנה (ביום עצמו, לא בלילה). מי שראשו כבד עליו ורוצה לנוח, יישן מעט אחרי חצות היום, על מנת שיוכל לעסוק בתורה ביישוב הדעת. לא יבזבז את היום הקדוש בשיחה בטלה, אלא ישתדל לעסוק בתורה."
לקוח מאתר ההידברות-
"מנהג טוב שלא לישון ביום ראש השנה (ביום עצמו, לא בלילה). מי שראשו כבד עליו ורוצה לנוח, יישן מעט אחרי חצות היום, על מנת שיוכל לעסוק בתורה ביישוב הדעת. לא יבזבז את היום הקדוש בשיחה בטלה, אלא ישתדל לעסוק בתורה."
שואל השאלה:
ועד איזה שעה זה?
ועד איזה שעה זה?
אנונימית
ראי תשובתי הקודמת
שואל השאלה:
רק עד אחת?
תודה
רק עד אחת?
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
הכוונה ליום שבת או ראשון?
הכוונה ליום שבת או ראשון?
אנונימית
שבת וראשון
באותו הנושא: