2 תשובות
תלוי עם איזה נהג.
יש נהגים שאני נוסע איתם ונותנים להעלות למעלה, לרוב הם מבקשים שאשים למטה.
לפעמים אומרים לשים בתא מטען אבל לא תמיד, תנסה מקסימום יגידו לך אז תשים למטה