התחברות הרשמה

בבקשה תכנסו, יש לי שאלה ממש חשובה בנוגע לחיים שלי.

אז ככה,
אני עכשיו בת 18, חסרים לי המון דברים ואני לא מסודרת מבחינה כלכלית בכלל.
חשבתי לצאת לעבוד בשנה שנתיים הקרובות ואז בגיל 20 21 לעשות שנה שירות לאומי.
זה הגיוני? זה בסדר לעשות דבר כזה?
המטרה שלי היא באמת קודם להתסדר על עצמי להרגיש טוב עם עצמי ואז אני אוכל להתנדב בלב שקט.
השאלה שלי היא אם שואלים אותי כרגע בעבודות אם עשיתי או אם אני עושה להגיד שאני עושה יותר מאוחר?
זה לא אגואיסטי מצידי לצאת קודם לעבוד ואז לעשות שירות לאומי?
12 בספטמבר 2020, 23:11
תמיכהחוות דעתעצותהתייעצויות    
2 תשובות
לא.. זה בסדר. את צריכה לחיות את יודעת... זה יכול לחכות. העיקר שתרגישי טוב עם עצמך. בהצלחה
ג
ג'ון סנואו החתיך
לא זה בסדר לדעתי
לא משלמים לך בשירות לאומי?
c
compass
באותו הנושא:
יש לי שאלה כול כך חשוב תכנסו בבקשה
זו שאלה שנורא חשובה לי אני יודעת שרובכם יתעלמו ממנה אבל בכל זאת בבקשה תכנסו
שאלה חשובה בנוגע לאייפון, מי שמבין בבקשה תיכנסו!
שאלה חשובה תכנסו בבקשה ותענו
אוקיי שאלה חשובה בבקשה תכנסו
זה השאלה הכי חשובה שעד כה שאלתי,בבקשה תכנסו ותעזרו :(((
שאלה חשובה בבקשה תכנסו
שאלה חשובה, בבקשה תכנסו
שאלה חשובה לבנים תכנסו בבקשה
שאלה חשובה מאוד בנוגע לצבא בבקשה תכנסו לפירוט (אני בת)
עזרה בבקשה תכנסו בנוגע למישהו.