2 תשובות
לא.. זה בסדר. את צריכה לחיות את יודעת... זה יכול לחכות. העיקר שתרגישי טוב עם עצמך. בהצלחה
לא זה בסדר לדעתי
לא משלמים לך בשירות לאומי?
לא משלמים לך בשירות לאומי?
באותו הנושא: