2 תשובות
30 ימים? אפילו לעובדי הסתדרות אין כל כך הרבה ימי חופש בשנה.
אני ממליצה מאוד להסתכל בקישור המצורף.
לא, אם אני לא טועה יש לך 30 ימים בשנה של חופש בתשלום
אנונימי