2 תשובות
30 ימים? אפילו לעובדי הסתדרות אין כל כך הרבה ימי חופש בשנה.
אני ממליצה מאוד להסתכל בקישור המצורף.
אני ממליצה מאוד להסתכל בקישור המצורף.
קישורים מצורפים:
לא, אם אני לא טועה יש לך 30 ימים בשנה של חופש בתשלום
אנונימי
באותו הנושא: