5 תשובות
את עושה מחליק או פן ?
יש חומרים בסופר פראם שעוזרים
תאכלי הרבה ברזל ואבץ
תשתמשי בשמפו מיוחד נגד נשירה ותחפפי פעמיים בשבוע
שואל השאלה:
^^ אני מתולתלת אז אני לא עושה מחליקים ולא יכולה להסתרק על שיער יבש
אנונימית
אוי אני מבינה אותך, קחי עצה.
כשאת חופפת, תעשי בשיער גולגול נמוך, ותסתרקי רק כשאת רואה שהשורשים התייבשו, ואל תסתרקי במקלחת כשהמרכך על השיער.

זה מעצבן אבל אין מה לעשות.
באותו הנושא: