9 תשובות
לא מתאהבים יותר (: חח סתם סתם
בעיקרון.. ברגע שתמצאי דברים חשובים ותיהי עסוקה המון זמן.. יעבור לך ממנו.. את תראי.. פשוט צריך קצת זמן
בעיקרון.. ברגע שתמצאי דברים חשובים ותיהי עסוקה המון זמן.. יעבור לך ממנו.. את תראי.. פשוט צריך קצת זמן
שואל השאלה:
נכון אבל כל פעם שאני רואה שהוא שולח הודעה יש לי ממש פרפרים איך אני אסביר כאילו ריגושים כאלה חחח
וזה לא תלוי בי לא בחרתי אם להתאהב בו או לא, אני אפילו לא יודעת אם התאהבתי בו אוף איזה מתוסבכתת
נכון אבל כל פעם שאני רואה שהוא שולח הודעה יש לי ממש פרפרים איך אני אסביר כאילו ריגושים כאלה חחח
וזה לא תלוי בי לא בחרתי אם להתאהב בו או לא, אני אפילו לא יודעת אם התאהבתי בו אוף איזה מתוסבכתת
אנונימית
את רוצה להפסיק להתאהב בו?
שואל השאלה:
כןן
כןן
אנונימית
לבכות וללכת לשחק מיינקראפט
שואל השאלה:
כי אני לא רוצה קשר עם בנים, ואני לא רוצה להתאהב בכללי לא באלי חבר בכלל עכשיו
כי אני לא רוצה קשר עם בנים, ואני לא רוצה להתאהב בכללי לא באלי חבר בכלל עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
מה מהם למה לא?
מה מהם למה לא?
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא בחיים האמיתיים, ואני לא רוצה כי לא באלי חבר, נפגעתי בעבר מכמה דברים ובכללי פשוט לא בעיינין של חבר
לא לא בחיים האמיתיים, ואני לא רוצה כי לא באלי חבר, נפגעתי בעבר מכמה דברים ובכללי פשוט לא בעיינין של חבר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הוא מעלה לי את כל המצב רוח
אבל הוא מעלה לי את כל המצב רוח
אנונימית
באותו הנושא: