התחברות
הרשמה
תמיד שאני מכינה פסטה אז הרוטב לא נדבק לפסטה
יוצא שהפסטה עדיין קצת לבנה
מה אני עושה לא נכון?
13 בספטמבר 2020, 18:51
פסטה
2 תשובות
אולי תנסי להכין יותר רוטב. תערבבי הרבה אולי.
S
Stormi
כשאת מסננת את הפסטה אל תרטיבי אותה במים קרים ותשאירי אותה חמה
.
.!?
באותו הנושא:
דחוף מהרר שאני מכינה רוטב לפסטה מה אני שמה קודם את השום או הבצל ???
רוטב שמנת או רוזה? (אני מכינה פסטה)
אחת ולתמיד: פסטה שמנת פטריות או פסטה ברוטב עגבניות?
די נמאס לי הרוטב שלי לפסטה תמיד יוצא רטוב ומשעמם ודוחה
אם אני מכינה פסטה ברוטב שמנת פטריות אפשר לשים במקום שמנת חלב?
אני מכינה פסטה ורשום להביא את הרוטב לרתיחה,מה זה אומר?
אם אני מכינה עכשיו פסטה ברוטב עגבניות עדיין יהיה אפשר לאכול אותה בשישי-שבת?
אני מכינה רוטב עגבניות לפסטה וחסר לי עגבניות
איך מכינים פסטה מוקרמת ברוטב עגבניות?זה כמו פסטה מוקרמת שמנת פטריות רק עם רוטב עגבניות?
אני מכינה עכשיו פסטה ויש לי את הרוטב שמוכן כבר מראש
כשאני מכינה פסטה, להוסיף שמן גם בזמן שהפסטה בסיר או רק אחרי שאני מסננת אותה?