10 תשובות
יואו ממש קשה
בכל מקרה ממליצה לצפות בשניהם אבל קודם במאה
לוציפר
לוציפר לא מאה!
בחירה קשה שתי הסדרות האלה טובות!!
שניהם סדרות טובות אבל המאה לדעתי הרבה יותר!

המאה זה יותר אקשן ומתח , גם בכיתי מלא בסדרה הזאת , לא להיקשר שם לדמויות כי כולם שם בערך מתים חח

ולוציפר זה מצחיק ממש והשחקן הראשי ממש חתייך , אבל כל החקירות שלהם זה כל כך צפוי. והעונה האחרונה גרועה בטירוף.
לוציפר ואז המאה
לוציפר לוציפר לוציפר לוציפר נקודה
לא ראיתי המאה (אני רוצה לראות) אבל לוציפר אחת הסדרות לא מבינה אנשים שלא אוהבים אותה לוציפר הוא אהבת חיי פשוט.
המאהה
העונה האחרונה היא חרא אבל השאר מהמם
לוציפרר