57 תשובות
היא צודקת..
אני אישית יותר שומעת אנגלית
ואבל יש זמרים ככ טובים פה בארץ שאני שומעת גם אותם (כמו עידן רייכל ועוד)
אני אישית יותר שומעת אנגלית
ואבל יש זמרים ככ טובים פה בארץ שאני שומעת גם אותם (כמו עידן רייכל ועוד)
אנונימית
מסכימה ככ
מאה אחוז צודקת
אנונימי
אוקיי אני סהכ לא אוהבת את השפה העברית בשירים למה נכנסתי לשאלה
צודקת ביותר, טוב לדעת שאנשים אשכרה מודעים לכך
מזרחית זה חרא
אבל מוזיקה ישראלית ישנה היא אחלה
בשנים האחרונות בתעשיית המוזיקה בישראל כבר הפסיקו להוציא שירים איכותיים. כל מה ששומעים זה את עומר אדם מדבר על איזה בחורה ועוד כל מני גברים ששרים על התחת של זאתי ויש את כל ה"סלבים" שהשתתפו בבנים והבנות והחליטו שפתאום הם זמרים מוכשרים.
אבל מוזיקה ישראלית ישנה היא אחלה
בשנים האחרונות בתעשיית המוזיקה בישראל כבר הפסיקו להוציא שירים איכותיים. כל מה ששומעים זה את עומר אדם מדבר על איזה בחורה ועוד כל מני גברים ששרים על התחת של זאתי ויש את כל ה"סלבים" שהשתתפו בבנים והבנות והחליטו שפתאום הם זמרים מוכשרים.
היא לא צודקת. היא מדברת על שירים ישראלים ואז אומרת מזרחים או קיי פופ ישראלי למרות שיש המון דברים. להגיד שלא אוהבים מוזיקה ישראלית לרוב מתכוונים ובעברי. ומזרחי. זה לא הופך אף אחד לסנוב שיש לו דעה.
זה נכון. כשאני אומר שאני לא אוהב מוזיקה ישראלית אני מדבר רק על מזרחית אבל יש כמה שירים ישראלים טובים שהם לא מזרחית.
היא סתם מתחכמת, כשאני אומר שאני לא שומע מוזיקה ישראלית אני מתכוון שאני לא שומע דברים מהז'אנר של מוזיקה ישראלית, לא שכל מוזיקאי ישראלי אי פעם הוא גרוע
שמעי היא צודקת אבל אני פשוט לא אוהב את השפה המשפחה שלי שומעת מלא ואני כל הזמן שומע את הדברים האלה ואף פעם לא ממש התחברתי לזה אז אני יודע מה אני אומר כשאני אומר שאני לא אוהב את זה
רק אני או שהקול שלה גרם לי לרצות להתאבד? בכל מקרה לא מכלילים אבל כמו שאם מישהו אומר שהוא לא אוהב מטאל הוא לא שמע כל שיר מטאל אי פעם הוא שמע כמה והוא לא אהב וזה בסדר וזאת דעה לגיטימית ככה גם עם מוזיקה ישראלית... לא כל השירים הישראלים אותו דבר נכון אבל ללא ספק לרובם יש הרבה מאפיינים דומים ומותר שתהיה לך דעה בלי שיקראו לך מתנדא
אנונימי
איזו כריזמה יש לה, איזה קול נחמד (לא באמת).
אני לא מסכימה לגבי הכל, אבל הרוב כן
אני לא מסכימה לגבי הכל, אבל הרוב כן
לא צודקת! מה אכפת לה מה אנשים אוהבים לשמוע אם מישהו שונא אז שישנא זאת זכותו.
יש לה קול כל כך מעצבן ובאלי להעיף לה בוקס כל כך חזק לפרצוף
אנונימית
היא לא צודקת וזאת זכות מלאה שלי לחשוב ככה, מישהו ששפת האם שלו עברית יהיה לו מבטא עברי
אני לא אומר שאני שונא מוזיקה ישראלית אני אומר שאני שונא מוזיקה מזרחית ישראלית ופופ ישראלי זה בסדר לגמרי. אני שומע כמה שירים בעברית פה ושם שירי מרפסת ועוד כמה
היא כל כך צודקת.
אנשים מזלזלים במוזיקה ישראלית ובאנשים ששומעים אותה סתם מתוך קטע של התנשאות, וזה לא רק באתר זה גם במציאות.
wolf^
יש הבדל בין אנשים שלא אוהבים לבין אנשים שלא מכבדים. מוזיקה זו אומנות וללכלך על אומנות של אדם זה לא מכבד לא משנה איזו מוזיקה זו. יש אנשים שמזלזלים במוזיקה ישראלית ובמיוחד במזרחית בטענה שהמוזיקה לא מספיק איכותית בשבילם והם כמובן "עילאיים". תני לי להגיד לך משהו, אנשים שאומרים שאין במוזיקה מזרחית שום רגש ושום כוונה, אותם אנשים שומעים גם מוזיקה באנגלית שהכוונה והרגש בה הם בדיוק באותו דבר רק בשפה אחרת.
אנשים מזלזלים במוזיקה ישראלית ובאנשים ששומעים אותה סתם מתוך קטע של התנשאות, וזה לא רק באתר זה גם במציאות.
wolf^
יש הבדל בין אנשים שלא אוהבים לבין אנשים שלא מכבדים. מוזיקה זו אומנות וללכלך על אומנות של אדם זה לא מכבד לא משנה איזו מוזיקה זו. יש אנשים שמזלזלים במוזיקה ישראלית ובמיוחד במזרחית בטענה שהמוזיקה לא מספיק איכותית בשבילם והם כמובן "עילאיים". תני לי להגיד לך משהו, אנשים שאומרים שאין במוזיקה מזרחית שום רגש ושום כוונה, אותם אנשים שומעים גם מוזיקה באנגלית שהכוונה והרגש בה הם בדיוק באותו דבר רק בשפה אחרת.
מי מתנשא?
אני ורוב האנשים שאני מכיר פשוט לא מתחברים למוזיקה ישראלית וזאת זכותנו.
לא אמרנו שמוזיקה ישראלית היא גרועה וכל מי ששומע אותה אין לו טעם במוזיקה או דברים כאלה, ממש לא.
אני ורוב האנשים שאני מכיר פשוט לא מתחברים למוזיקה ישראלית וזאת זכותנו.
לא אמרנו שמוזיקה ישראלית היא גרועה וכל מי ששומע אותה אין לו טעם במוזיקה או דברים כאלה, ממש לא.
נכון, יש באמת שירים טובים בעברית. אבל אני עדיין על העדפה של אנגלית שכמובן עם בעלות משמעות.
ולהיות מתנשא זה לא תמיד משהו רע :)
ולהיות מתנשא זה לא תמיד משהו רע :)
אמלהה היא כל כך צודקתת
כן, זה כן מתנשא, כל אלה שאומרים "אני לא אוהב את הסגנון מה אכפת לכם מה אני אוהב", בולשיט.
מוזיקה ישראלית היא לא סגנון מוזיקה, אני בטוח שבחיים לא שמעתם שיר רוק ישראלי טוב או פופ, רק מזרחית. ואתם לא רוצים להיות "לא איכותיים" ולשמוע מוזיקה ישראלית, אבל אתם חושבים שמוזיקה ישראלית זה רק מזרחית (שאגב אני בטוח שגם חלק מהמזרחית אתם יכולים לאהוב)
קיצר אתם שוללים מוזיקה מראש בלי בגלל לשמוע אותה בגלל שהיא ישראלית, מתנשא.
מוזיקה ישראלית היא לא סגנון מוזיקה, אני בטוח שבחיים לא שמעתם שיר רוק ישראלי טוב או פופ, רק מזרחית. ואתם לא רוצים להיות "לא איכותיים" ולשמוע מוזיקה ישראלית, אבל אתם חושבים שמוזיקה ישראלית זה רק מזרחית (שאגב אני בטוח שגם חלק מהמזרחית אתם יכולים לאהוב)
קיצר אתם שוללים מוזיקה מראש בלי בגלל לשמוע אותה בגלל שהיא ישראלית, מתנשא.
אני לא שומעת מוזיקה בעיברית כי אתם מדינה מתנשא, וגם לא את היהודים ששרים באנגלית אז לא, אני לא מתנשא, למה אתם לא יכולים לכבד טעם של אחרים?
אנונימית
לאף אחד לא אכפת ושכל אחד יגיד מה שבא לו
^^^אני בוחר לא לשמוע מוזיקה ישראלית כי זה פשוט לא הטעם שלי. אמרתי לך שאתה לא איכותי שאתה שומע מוזיקה ישראלית? לא. אני פשוט לא כ"כ מתחבר לזה. למה זה צריך לומר עליי שאני מתנשא?
שאם היא הייתה פרחה הייתם יורדים עליה
אבל בגלל שהיא מוזרה אז היא צודקת
אבל בגלל שהיא מוזרה אז היא צודקת
אני לא מכלילה ולא אומרת שהיא גרועה, אני לא אוהבת מוזיקה בעברית, לא אוהבת את השפה הזו, לא מסוגלת לשמוע שירים בעברית לא משנה מה הסגנון
תקראו לי מתנשאת עד מחר, לא מתחברת לזה.
גם המוזיקה באנגלית כאן לא משהו האמת, ניסיתי לשמוע.
בכל זאת מכבדת את מי שאוהב את זה ואין לי למה לקרוא לזה "גרוע" זה בסך הכל לא הטעם שלי.
תקראו לי מתנשאת עד מחר, לא מתחברת לזה.
גם המוזיקה באנגלית כאן לא משהו האמת, ניסיתי לשמוע.
בכל זאת מכבדת את מי שאוהב את זה ואין לי למה לקרוא לזה "גרוע" זה בסך הכל לא הטעם שלי.
מה זה משנה פרחה או לא למה לי לרדת על מה שהבן אדם אמר
קיילי את כתבת בשאלה אחת שאת אוהבת מזרחית
אנונימי
היא צודקת
צודקת
כן כן כן היא צודקת.
אנונימי
אזז
את לא מסכימה איתה?
אנונימי
לא
אבל ילדי סטיפס הם מוכים
תסבירי למה לול
אנונימי
פופ ישראלי , פופ באנגלית , ראפ ישראלי , ראפ אמריקאי , מוסיקה מזרחית
אלו שירים ממש ממש גרועים. היא טועה.
מטאל זה החיים
ושיריי ארץ ישראל הישנה והסוציאליסטית (בע) זה טוב
שיריי מחתרות זה טוב (אני יודע את המנון הלחי בעל פה)
שירים סובייטים זה גם פצצה
אבל, מטאל זה הכי טוב.
תשמעו רמשטיין , סבטון , סיסטם.
אני משאיר לכם שיר אחד
אלו שירים ממש ממש גרועים. היא טועה.
מטאל זה החיים
ושיריי ארץ ישראל הישנה והסוציאליסטית (בע) זה טוב
שיריי מחתרות זה טוב (אני יודע את המנון הלחי בעל פה)
שירים סובייטים זה גם פצצה
אבל, מטאל זה הכי טוב.
תשמעו רמשטיין , סבטון , סיסטם.
אני משאיר לכם שיר אחד
אנונימי כי הקטע עם האנגלית מפגר מה הקשר מי דיבר בכלל על כתיבה או מוזיקה ישראלית דיברו על מזרחית
ללא ספק.
תכלס נכון יצאה סתומה
אנונימי
אני פשוט שונאת מזרחית לול זה לא אומר שאני מתנשאת
אבל היא טועה
א. אני לא שמעתי שני שירים במזרחית והחלטתי שזה גרוע.
המזרחית היום זה פשוט גרוע.
נקודה.
אם כבר מזרחית אז שירים של פעם.
ב. ומה זה בדיוק פופ ישראלי?
אנה זק ומרגי?
אלה לי להב?
מי עוד יש?
סטטיק ובן אל?
נועה קירל עוד מילא יש לה שלושה שירים שהם אחלה ואני שומעת.
סורי, פשוט לא מוצאת את עצמי במוזיקה הישראלית של היום
א. אני לא שמעתי שני שירים במזרחית והחלטתי שזה גרוע.
המזרחית היום זה פשוט גרוע.
נקודה.
אם כבר מזרחית אז שירים של פעם.
ב. ומה זה בדיוק פופ ישראלי?
אנה זק ומרגי?
אלה לי להב?
מי עוד יש?
סטטיק ובן אל?
נועה קירל עוד מילא יש לה שלושה שירים שהם אחלה ואני שומעת.
סורי, פשוט לא מוצאת את עצמי במוזיקה הישראלית של היום
אני לא שונאת=_=
אני פשוט לא מתחברת אבל עדיין יש כאלה שאני שומעת בדרך כלל ישנים :-)
אני פשוט לא מתחברת אבל עדיין יש כאלה שאני שומעת בדרך כלל ישנים :-)
רק אומרת שלקרוא מתנשא לכל מי שלא אוהב מוזיקה ישראלית זה גם מכליל ומתנשא ובעיקר לא נחמד
היא סנובית יותר ממי שהיא קוראת לו מתנשא והקול שלה כזה מעצבן.
אנונימית
צודקת, קובי עוז, אהוד בנאי, שלומי שבת אלו אחלה זמרים.
היא צודקת , כמובן וכל אחד הסוג המועדף עליו , אבל אין צורך לפסול שירים בעברית , יש כאלה שאוהבים , אני למשל אוהבת שירים ישנים בעברית ופחות מזרחית , אבל יש לי חברות ששומעות מזרחית וזה בסדר גמור ואם מוזיקה מסויימת כזו עושה להם טוב אין צורך שתתערבו להם בתענוגות , אתם מוזמנים לא לשמוע ולא להתחבר , אבל להתערב לבן אדם ולשפוט אותו על פי מה שהוא שומע זה ממש לא העסק שלכם .
אין לי בעיה עם מוזיקה ישראלית פשוט שומעת שירים רק באנגלית :)
היא צודקת ואני מתהעלייה
יש הבדל בין מוזיקה ישראלית לבין מוזיקה מזרחית אני אישית פחות מתחברת למזרחית ויש מספר מצומצם של שירים שאני שומעת בעברית והם מאוד מאוד טובים אבל בעייני שירים לועזיים הרבה יותר אהובים עליי ספציפית.
צודקת אבל הקול שלה הרג אותי
אני יחסית מסכים.
באופן אישי אני שומע לרוב מוזיקה באנגלית אבל אני ממש אוהב את המוסיקה של יובל דיין.
זמרת ישראלית מעולה, לכן אני לא מכליל את רוב המוסיקה הישראלית בגלל שיש כאלה שיוצאי דופן
באופן אישי אני שומע לרוב מוזיקה באנגלית אבל אני ממש אוהב את המוסיקה של יובל דיין.
זמרת ישראלית מעולה, לכן אני לא מכליל את רוב המוסיקה הישראלית בגלל שיש כאלה שיוצאי דופן
מסכימה איתה
שהיא אומרת מוזיקה ישראלית היא מתכוונת לשירים שהשפה שלהם היא בעברית? כי אם כן, לזה אני מתכוונת בכל מה שכתבתי כאן
בחיים שלי לא התכוונתי להתנשא כשדיברתי על הטעם שלי במוזיקה.
זה שאני אומרת שאני לא שומעת מוזיקה בעברית זה מתנשא? איך? אז אני פשוט אשקר ואגיד שאני שומעת כדי לא לצאת "מתנשאת"?
אני לא מכלילה את המוזיקה הישראלית בשום אופן. אני גם לא אומרת שהמוזיקה הישראלית גרועה או משהו כזה (כן יש "זמרים" שהם חד משמעית חסרי כישרון אבל אני לא מדברת עליהם), כל אחד והטעם שלו אבל אני פשוט לא מתחברת לשילוב של השפה עם המוזיקה והמוזיקה הישראלית פחות תרגש ותלהיב אותי לעומת מוזיקה בחול.
יש גם שירים בעברית שאני אוהבת אבל אני לא אשמע אותם מתוך בחירה אישית שלי או בזמני הפנוי.
דרך אגב, חבל שהיא מכלילה וקוראת לכל מי שלא מתחבר למוזיקה הישראלית "מתנשא". סליחה באמת שאנחנו אומרים את הדעה שלנו.
בחיים שלי לא התכוונתי להתנשא כשדיברתי על הטעם שלי במוזיקה.
זה שאני אומרת שאני לא שומעת מוזיקה בעברית זה מתנשא? איך? אז אני פשוט אשקר ואגיד שאני שומעת כדי לא לצאת "מתנשאת"?
אני לא מכלילה את המוזיקה הישראלית בשום אופן. אני גם לא אומרת שהמוזיקה הישראלית גרועה או משהו כזה (כן יש "זמרים" שהם חד משמעית חסרי כישרון אבל אני לא מדברת עליהם), כל אחד והטעם שלו אבל אני פשוט לא מתחברת לשילוב של השפה עם המוזיקה והמוזיקה הישראלית פחות תרגש ותלהיב אותי לעומת מוזיקה בחול.
יש גם שירים בעברית שאני אוהבת אבל אני לא אשמע אותם מתוך בחירה אישית שלי או בזמני הפנוי.
דרך אגב, חבל שהיא מכלילה וקוראת לכל מי שלא מתחבר למוזיקה הישראלית "מתנשא". סליחה באמת שאנחנו אומרים את הדעה שלנו.
אנונימית
^בול הדעה שלי.
תורידו nonychat
אפשר להוריד מכאן: https://onelink.to/z6hnjk
אפשר להוריד מכאן: https://onelink.to/z6hnjk
^^ את מרצה לאנשים בטיקטוק על זה שהם מתנשאים כי הם לא אוהבים סגנון מוזיקה, ואז אומרת לנו למצוא חיים, יפה. ולא, אין לך קול מהמם יש לך את הקול הכי מעצבן ששמעתי כל החיים
אנונימי