7 תשובות
שואל השאלה:
יש עוד דברים?
אנונימית
אצלנו היה בבצפר תוכנה שמוחקת את הכונן של המערכת הפעלה(היה מקום לשמור שלא נמחק) ומשחזרת להגדרות של הבצפר(וויפיי של הבצפר, אופיס וכרום). העפתי את זה אחרי חודש.
שואל השאלה:
איך עושים את זה???
אנונימית
שואל השאלה:
הם בודקים?
אנונימית
לא באמת. אבל צריך לדעת איך מתעסקים עם הbios של המחשב.
שואל השאלה:
יש דרך שאני אוכל לעשות את זה??
אנונימית
מסובך להסביר, וזה משתנה בהתאם למחשב