6 תשובות
למה לא לחסום מהסטורי?
שואל השאלה:
כי היא תשים לב לזה
כי היא תשים לב לזה
אנונימית
אז מה אם היא תשים לב ..
זה מה שאני ואחותי עשינו אחת לשנייה
אני חסמתי אותה מהסטורי והיא חסמה אותי .
בחירה שלך אם היא ככ רוצה שתאשרי אותה אז תגידי לה שבתנאים שלך חחח
זה מה שאני ואחותי עשינו אחת לשנייה
אני חסמתי אותה מהסטורי והיא חסמה אותי .
בחירה שלך אם היא ככ רוצה שתאשרי אותה אז תגידי לה שבתנאים שלך חחח
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה לא נעים
לא זה לא נעים
אנונימית
תגידי לה שלא בא לך לאשר.
שתחפור,
את לא חייבת לאשר אותה.
את לא חייבת לאשר אותה.
באותו הנושא: