6 תשובות
שואל השאלה:
ולגבי הראשון אחר עדיין יום כיפור וגם אני לא יכולה לחגוג חח
שואל השאלה:
לא אין לי מזל
מזל טוב❤
אין לך מזל אה :/
אנונימית
תחגגו פשוט בבית יום אחרי
עזבי... מעדיף לך לדחות את זה לסוף הסגר, ובכיפור לא לחגוג בכלל. זה סתם יהיה לך מבאס