4 תשובות
במקומך הייתי מנתק איתה קשר.
שואל השאלה:
תודה לכל העונים ניתקנו קשר
תודה לכל העונים ניתקנו קשר
לדעתי זה לא מה שאתה חושב ויש מצב שהיא לא דיברה איתם בכלל ואתה סתם קנאי ממש
לדעתי אתה לא צריך לנתק קשר..
פשוט תדבר איתה על זה ויכול להיות שזה סתם אי הבנה
פשוט תדבר איתה על זה ויכול להיות שזה סתם אי הבנה
באותו הנושא: