8 תשובות
זה עצוב
זה עצוב נכון אני מבינה בתור אחת שאין לה אינסטגרם וכל הזמן כולם מדברים על יואו יש לי עוד שמונים עןקבים ויואו הגעתי לפור יו לא מבינה למה אבל זה מראה מדד חברות ככל שיש לך יותר עוקבים אתה מכיר יותר אנשים יש לך כביכול יותר "חברים"
אני לא באמת יודעת לומר לך מה לעשות עם ההרגשה הזאת אבל זה העולם מה נעשה
אני לא באמת יודעת לומר לך מה לעשות עם ההרגשה הזאת אבל זה העולם מה נעשה
מבין אותך לגמרי לי לפני כמה חודשים לא היה אינסטגרם ותמיד יסתכלו מוזר כזה אבל פשוט לא התעניינתי בזה בכלל.
פשוט אנשים רואים בזה כאילו לא התקדמת בחיים
פשוט אנשים רואים בזה כאילו לא התקדמת בחיים
שואל השאלה:
אני בכיתה ט
אני בכיתה ט
אנונימית
זה מה שקורה כשיש דור שהופך את הטלפון לאלוהים
בחיים שלי לא שאלו אותי משהו כזה ואני גם לא מכיר מישהו ששאלו אותו את זה זה לא נשמע כמו חברות עדיף לחתוך אם זה מה שחשוב אצל הבנות המדוברות
שואל השאלה:
הבעיה שזה בכל מקום שאליו אני הולכת. עוד לא פגשתי אף אחד שלא שפט אותי על פי זה.
וגם בנים שופטים אותי
הבעיה שזה בכל מקום שאליו אני הולכת. עוד לא פגשתי אף אחד שלא שפט אותי על פי זה.
וגם בנים שופטים אותי
אנונימית
עצוב
באותו הנושא: