8 תשובות
שומעת אל תתני לאף אחד יענו אם הם מנצלים תנחמדות שלך תגידי להםם שהם מתבלבלים ותיהי ביצ
תגיד שאת לא יכולה בנחמדות, אם הם מנצלים אותך את לא חייבת להיות נחמדה אליהם
ואיי מבין אותךך כל כךך גם אצלי זה ככה בת כמה את?אצלי עד היום מנצלים אותי
סטורי אוף מיי לייף
אני גם ככה , ובכללי אני בן אדם שלא נכנס לריבים כי זה מטופש בעיניי
אין לי בעיה להביע ביקורת , אני לא רבה
ואנשים תמיד ניצלו את זה
היום אני מעיפה אנשים מאוד מהר , מי שמנצל את זה שאני כזאת שלא אהיה בחיים שלי
אני חושבת שזה נורא יפה אבל אל תתני למישהו לנצל את זה , אל תפחדי להרחיק אנשים כאלה
שואל השאלה:
אפילו חברות טובות שאני צוחקת איתן והכל פתאום נופלות עליי עם איזה ניצול אחר וזה פוגע... למה אנשים מרשים לעצמם להיות כאלה מגעילים?
אנונימית
זה יכול להיות יתרון הכי גדול וחיסרון הכי גדול
זה מאוד מקסים שאת בוגרת ומכבדת , באמת
אבל תהיי עם אנשים שמעריכים את זה , זה עניין של זמן למצוא כאלה ואולי הם לא יהיו רבים אבל זה לגמרי שווה את זה
זה מזכיר לי אותי אותי אני המוון פעמים מנסה לא לצאת רע גם כשיש לי משהו לומר וזה הכי הגיוני שאני יגיד את זה אני אעדיף להיות נחמד.
כי זה יותר טוב מלצאת זבל.
לפחות בשבילי.
אבל עדיין אנשים מנצלים את זה בכל זאת.
רק תזכרי שאם את שמה לב שמנצלים אותך בגלל זה, פשוט תחתכי זה לא אמור להיות ככה אני פשוט חוסם או לא עונה/מסנן כי זהו כמה אפשר...
שמעי זה טוב שאת נחמדה אבל אל תתני לאנשים לנצל את זה גם אם זה אומר שתהיי כלבה שלא יתבלבלו כן את עדיין מעליהם.