7 תשובות
תעלי מזל טוב עם תיוג
אני חושבת שתעלי לה בכל זאת כדי שהיא לא תפגע או משהו, יצא לי להיות במצב דומה ואני בדרך כלל בכלל לא מעלה סטורים אבל עדיף להעלות ולשמח אותה במקום להעליב אותה או משהו
מה כבר יקרה אם תעלי בתכלס
מה כבר יקרה אם תעלי בתכלס
שואל השאלה:
זה הסטורי שלי זה העמוד שלי אני לא רוצה לעלות לשם אנשים שאני לא בקשר טוב איתם ממש וחוץ מזה היא לא העלתה לי ..
זה הסטורי שלי זה העמוד שלי אני לא רוצה לעלות לשם אנשים שאני לא בקשר טוב איתם ממש וחוץ מזה היא לא העלתה לי ..
תרשמי מזל טוב ומשהו קטן
זה לא נראה לי מפריע פשוט תעלי לה זה ימחק אחרי כמה שעות מה זה משנה
שואל השאלה:
זה משנה כי אני שונאת אותה
זה משנה כי אני שונאת אותה
אז אל תעלי לה אם את שונאת אותה אין סיבה שתעלי לה
באותו הנושא: