5 תשובות
אולי יש לה סיבות לחשוב על להציב תנאים כאלה זה דיי מוגזם.
הייתם צריכים לדבר על זה והייתה צריך להסביר לה לפי דעתי כי היא לא מבינה את זה ככה וזה נראה לה שאתה מסתיר ממנה אני מבינה את שתיכם אבל גם להיפרד בגלל דבר כזה בלי לשאול וכלום זה דפיק
שואל השאלה:
אהבתי אותה באמת כן, עשיתי את הניתוק מהר...
שנינו 18
אין לי מושג מה זה
אהבתי אותה באמת כן, עשיתי את הניתוק מהר...
שנינו 18
אין לי מושג מה זה
אנונימי
אני גם לא נותנת טלפון בלי סיבה
אבל זה כי אני כותבת ולא רוצה שיקראו מה אני כותבת חיחיחי
אבל אני ממש לא מתחברת לטרנד הזה שבני זוג מחטטים אחד לשני בטלפון ומחפשים להסתכל בסיסמא זה דוחה
אתה באמת אוהב אותה? מה הגילאים בכלל? ומה זה המשהו שהיא אמרה?
אבל זה כי אני כותבת ולא רוצה שיקראו מה אני כותבת חיחיחי
אבל אני ממש לא מתחברת לטרנד הזה שבני זוג מחטטים אחד לשני בטלפון ומחפשים להסתכל בסיסמא זה דוחה
אתה באמת אוהב אותה? מה הגילאים בכלל? ומה זה המשהו שהיא אמרה?
זאת סיבה ממש מפגרת לפרידה!!
באותו הנושא: