9 תשובות
אוי איזה באסה
אומייגאד
איזה סיפור עצוב
אנונימי
וואי אהובה שלי אני מצטערת לשמוע❤ אני מציעה שאולי תתרחקע ממנו מעט כדי שיהיה לך קל להתגבר עליו או שתגידי לו מה את מרגישה
אל תדאגי ילדתי
אין דבר כזה חבר טוב בשביל בן
זה בסך הכל פייז לפני שהוא שוכב איתך
אוי ממש מרגישה רע בשבילך תשכחי ממנו
שואל השאלה:
אני באמת שמנסה לשכוח ממנו כבר איזה חודש ואני פשוט לא מצליחה כי הוא כזה חמוד.
אנחנו מבלים כל כך הרבה ביחד והוא קונה לי מתנות ומחבק אותי ואוהב אותי ואני פשוט לא יכולה
אנונימית
אז פשוט תדברי איתו אם תרצי תבואי לפרטח שלי ואני אעזור לך עד שאני פורשת
ואי איזה מסכנה...
אל תשכחי שהנתינה היא תולדות האהבה -אז אל תתיאשי הוא יכול עוד כמה זמן להתאהב בך ולהבין שאת זה מי שהוא חיפש כל הזמן. (לבנים לוקח זמן להבין דברים)
וואו כאב לי לקרוא את זה, מצטערת ממש :(