4 תשובות
יש לחץ
אנשים צריכים להתארגן בהתאם, לחשוב מה לעשות עם הציון. גם עשינו את הבחינות לפני שלושה חודשים... יש גבול זה מחא זמן, היה קורונה יופי יופי אבל עדיין
אנשים צריכים להתארגן בהתאם, לחשוב מה לעשות עם הציון. גם עשינו את הבחינות לפני שלושה חודשים... יש גבול זה מחא זמן, היה קורונה יופי יופי אבל עדיין
אמרו לנו שזה לא יהיה לפני ראש השנה
התכוונתי שמתחילים לקבל הודעות על הקבלה
לא עלה וזה כבר דיי מוגזם.
אבל מה הלחץ?
מתחילים לקבל מהעתודה כבר.
היום שלחו לכמה הודעה שהם התקבלו לעתודה.
אבל מה הלחץ?
מתחילים לקבל מהעתודה כבר.
היום שלחו לכמה הודעה שהם התקבלו לעתודה.
באותו הנושא: