8 תשובות
כן הייתי אומר שכן
לא. תהיי רגועה ורק אם יש אזעקה תכניסי
כן אם חס וחלילה תהיה שוב אזעקה יקח לך יותר זמן להביא אותה גם אז שימי מעכשיו
מומלץ ביותר.
יואו גם לי יש ארנבת ואתמול הייתה לי אזעקה והיא הייתה בסלון ורדפתי אחריה כדי להכניס אותה לממד חח אבל עכשיו הכנסתי אותה לממד ליתר ביטחון
אוו איזו חמודה
כן אני חושבת שעדיף
כן אני חושבת שעדיף
כן, עדיף, ליתר ביטחון.
מוקדם מידי להגיד
גם אני אשקלונית חח
גם אני אשקלונית חח
באותו הנושא: