9 תשובות
אם הוא לא עונה לך הוא כנראה לא עם הטלפון
אני מבינה את הדאגה שלך אבל אני בטוחה שברגע שהוא יחזור ויהיה עם הטלפון הוא יתקשר אלייך
לוקחים להם את הטלפון במבצעים ום אם הם לא במבצעים...אז הם מתאמנים רוב הזמן...
שואל השאלה:
אני איתו חודשיים בערך אין לי את המספר של ההורים וגם אם היה לי דרך ליצור איתם קשר לא יודעת מפחדת לצאת לחוצה מדי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הוא היה אמןר לסיים את המבצע אתמול ולהיות בטלפון
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב שקרה לו משהו?
אנונימית
אני מבינה את הדאגה שלך ובטוחה שגם אני הייתי נלחצת אבל הכל בסדר הוא בפעילות מבצעית במסגרת הבסיס בגלל זה הוא לא עונה
קודם כל תנשמי...תרגעי ...גם אם קר משהו תישארי אופתימית....
לא קרה לו כלום וגם אם כן היית כבר יודעת
שואל השאלה:
לא יודעת הןא לא זמין יומיים
אנונימית