14 תשובות
אישה בוגדת
בגידה ושובניזים בעיני הם שתי דברים גרועים אין השוואה בכלל אבל לבגוד זה ממש נוראי
ממתי גבר שוביניסט זה גרוע ? אתן לא מבינות כלום מהחיים שלכן....
אישה שבוגדת.
אישה שבוגדת.
אישה שבוגדת
שואל השאלה:
^^ הכל בסדר בבית?
^^ הכל בסדר בבית?
אישה בוגדת.
אישה שבוגדת (או גבר, אבל אין אופציה כזו)
שניהם מזעזעים בעיניי.
אישה שבוגדת כי זה יותר גרוע מלאהוב את המין שלך
אישה שבוגדת.
אישה שבוגדת.
אישה שבוגדת, למרות ששניהם ממש גרועים.
בגידה הרבה יותר גרוע מדעה לא פופולרית או נכונה
אישה בוגדת. איפה ההשוואה פה בכלל?
זה כמו לשאול מה יותר נורא גבר מכה או אישה רוצחת
זה כמו לשאול מה יותר נורא גבר מכה או אישה רוצחת
באותו הנושא: