9 תשובות
זה לא כואב
אבל דחפו לי את זה ממש לתוך האף
אבל דחפו לי את זה ממש לתוך האף
זה לא כואב
פשוט מציק ולא נעים
פשוט מציק ולא נעים
5, יותר מציק מכואב
אין בזה כואב אבל בלהציק זה 10
לא כואבת, בדיקת קורונה יותר מציקה,
במספר 7.
שמחתי לעזור,
yolo
במספר 7.
שמחתי לעזור,
yolo
לא כאב לי בכלל
בגרון - 1
באף - 6
באף - 6
באותו הנושא: