9 תשובות
זה לא כואב
אבל דחפו לי את זה ממש לתוך האף
זה לא כואב
פשוט מציק ולא נעים
5, יותר מציק מכואב
- -
אין בזה כואב אבל בלהציק זה 10
לא כואבת, בדיקת קורונה יותר מציקה,
במספר 7.
שמחתי לעזור,
yolo
לא כאב לי בכלל
בגרון - 1
באף - 6