44 תשובות
אתה צודק זה די דפוק
תגיד להן שזה הטעם שלך ושילכו להיזדיי* גם אני לא בקטע של מלאות
צודק לגמרי
זה קצת מפגר
זה קצת מפגר
society
צודק!
כנראה שהן שמנות/מלאות בעצמן אז קל להן להיעלב
צודק!!
שואל השאלה:
לא זה לא קשור, ואם זאת מישהי שמנה או מלאה אין לי גם בעיה להגיד להן את זה אבל כמובן שבצורה נעימה
לא זה לא קשור, ואם זאת מישהי שמנה או מלאה אין לי גם בעיה להגיד להן את זה אבל כמובן שבצורה נעימה
אנונימי
לא זה מעליב, זה לא אותו דבר אישה העיקר בה זה היופי והמשיכה והחברה שמה המון תשומת לב ליופי שלה ולזה שהיא מושכת ופחות לתוכן שלה, לעומת הגבר שאצלו הוא בנאדם חזק ולא כל כך חשוב היופי אלא החכמה, החוזק, הנחישות זה שהוא "גבר" האופי שלו יותר מראה על גבריות מאשר היופי. אבל אצל אישה עיקר זה היופי לכן הן נעלבות בקלות.. וזה הרבה יותר קשה
תלוי את מי אתה שואל, יש בנות שגם לא אכפת להן שהוא יהיה מלא ונמוך❤
או שבנים לא בהכרח ירצו רזה ויפה היא יכולה להיות גם יפה מבפנים
זה כאילו אתה אומר לה את לא שווה אף אחד לא ירצה אותך את כלום..,
שואל השאלה:
אנונימית6666...
אז את אומרת בעצם שגברים צריכים להיות חסינים מביקורת על המראה שלהם ואם האופי שלהם טוב בנות ירצו אותם? זה לא נכון, אף אחת לא תשים על מישהו לא משנה איזה אופי יש לו כל עוד היא לא נמשכת אליו (ואין בזה שום בעיה)
ההערות האלה של מה אתן מעדיפות בגבר זה גם יכול להעליב אותנו גם לנו יש ביטחון ודימוי עצמי לא רק לכן
אנונימית6666...
אז את אומרת בעצם שגברים צריכים להיות חסינים מביקורת על המראה שלהם ואם האופי שלהם טוב בנות ירצו אותם? זה לא נכון, אף אחת לא תשים על מישהו לא משנה איזה אופי יש לו כל עוד היא לא נמשכת אליו (ואין בזה שום בעיה)
ההערות האלה של מה אתן מעדיפות בגבר זה גם יכול להעליב אותנו גם לנו יש ביטחון ודימוי עצמי לא רק לכן
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא אגיד את זה ככה, אני אגיד שהיא חמודה אבל האמת שהיא לא כל כך הטעם שלי
מה אני חייב לצאת איתה גם אם אני לא נמשך אליה בשביל הביטחון שלה?
אני לא אגיד את זה ככה, אני אגיד שהיא חמודה אבל האמת שהיא לא כל כך הטעם שלי
מה אני חייב לצאת איתה גם אם אני לא נמשך אליה בשביל הביטחון שלה?
אנונימי
כי בנות הן צבועות. כמו שלי מותר להגיד שאני לא אצא עם מישהו מלא (אני לא מדברת על מישהו שהוא לא רזה אלא מישהו שהוא שמן) כי אני פשוט לא חושבת שאני אמשך למישהו כזה , ככה גם לבנים מותר להגיד שהם לא יצאו עם מישהי מלאה.
ואתם יודעים מה? זה לגמרי בסדר, כי בסופו של דבר אתה צריך להימשך לבן זוג שלך.
זה בסדר שיהיה גם לבנים וגם לבנות טעם גם במראה החיצוני אבל פשוט לא להגזים.
אתם מוזמנים לשים לי מינוסים אבל זאת האמת הקשה חברים
ואתם יודעים מה? זה לגמרי בסדר, כי בסופו של דבר אתה צריך להימשך לבן זוג שלך.
זה בסדר שיהיה גם לבנים וגם לבנות טעם גם במראה החיצוני אבל פשוט לא להגזים.
אתם מוזמנים לשים לי מינוסים אבל זאת האמת הקשה חברים
אנונימית
אתה לא חייב לצאת איתה אבל לא להגיד את זה.. ותאמין לי הרבה ירצו לצאת עם גברים רק בגלל האופי שלהם וטיפת יופי מלא דוגמניות יוצאות עם עשירים זקנים..
והכי חשוב אל תשחק בה..
שואל השאלה:
חחח את רצינית שאמרת את זה?
מה זה קשור שמלא דוגמניות יוצאות עם עשירים זקנים? הן יוצאות איתם בגלל הכסף ולא יותר מזה
ומה זה להגיד את זה? אמרתי שאני אגיד שהיא חמודה והכל אבל היא לא הטעם שלי כל כך, מה הבעיה בזה?
חחח את רצינית שאמרת את זה?
מה זה קשור שמלא דוגמניות יוצאות עם עשירים זקנים? הן יוצאות איתם בגלל הכסף ולא יותר מזה
ומה זה להגיד את זה? אמרתי שאני אגיד שהיא חמודה והכל אבל היא לא הטעם שלי כל כך, מה הבעיה בזה?
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר לשחק בה את הבנת על מה השאלה?
מה הקשר לשחק בה את הבנת על מה השאלה?
אנונימי
אין שום בעיה במישהי מלאה כי זה כבר שיטחי.
מבינה את העניין של שמנה אבל מלאה?!ודפאק
מבינה את העניין של שמנה אבל מלאה?!ודפאק
אני דוגמנית ואני מסתכלת רק על האופי חשוב לי ממש טיפונת היופי.. אל תשווה את זה לבנים שרוצים את הכי יפה בעולם זה לא כמו בנות..
אין בעיה להגיד לה שהיא לא הטעם שלך.. פשוט אל תגיד לה שאתה לא נמשך למלאות ושמנות כי זה ממש מעליב כמו להגיד לה את כלום
בייבי גירל, לא כולם נמשכים לזה. יש כאלה שנמשכים רק לרזות, זכותם.
נכון אבל זה לא נעים אם יגידו את זה למישהי זה ממש יעליב אותה..
מסכימה איתך לגמרי
פשוט יש תפיסה שלבנות יש דימוי גוף יותר נמוך משל בנים
לא אומרת שזה בהכרח נכון - אני מכירה המון בנים עם דימוי גוף עצמי נמוך, אבל הנה אני כאן בת 13 עיניים ירוקות רזה 1.73 מתולתלת עם שיער בלונד כהה ונחשבת יפה אבל עם דימוי גוף עצמי נמוך.. לך תבין בנות
פשוט איכשהו נוצר המצב שיש תפיסה כזו שבנות הרבה יותר פגיעות ועם דימוי גוף עצמי הרבה יותר נמוך משל בנים.. אולי זה נכון, אבל כלום לא בטוח ואי אפשר להכליל.
פשוט יש תפיסה שלבנות יש דימוי גוף יותר נמוך משל בנים
לא אומרת שזה בהכרח נכון - אני מכירה המון בנים עם דימוי גוף עצמי נמוך, אבל הנה אני כאן בת 13 עיניים ירוקות רזה 1.73 מתולתלת עם שיער בלונד כהה ונחשבת יפה אבל עם דימוי גוף עצמי נמוך.. לך תבין בנות
פשוט איכשהו נוצר המצב שיש תפיסה כזו שבנות הרבה יותר פגיעות ועם דימוי גוף עצמי הרבה יותר נמוך משל בנים.. אולי זה נכון, אבל כלום לא בטוח ואי אפשר להכליל.
אנונימית
נכון כי החברה מעודדת את המודל היופי והמושלמות הזו שככה צריך להיות ובגלל זה המון בנות גם מהממות עם רגשי נחיתות
אני לא מכלילה אבל לבנות התופעה הזו היא מאוד נפוצה ולכן הן מאוד פגיעות
שואל השאלה:
בייבי גירל, מה הבעיה פה בדיוק? לא נמשך..
בייבי גירל, מה הבעיה פה בדיוק? לא נמשך..
אנונימי
גם אם יגידו למישהו שהוא נמוך מדי הוא יעלב. ההבדל הוא שגובה אי אפשר לשנות ומשקל כן.
שואל השאלה:
אנונימית אבל מה זה לא נעים אז מה אני יכול לעשות? להתעלם? זה אפילו יותר גרוע
אני לא מעליב אותה ולא מעיר לה על המשקל אפילו, אז מה הבעיה פה?
אנונימית אבל מה זה לא נעים אז מה אני יכול לעשות? להתעלם? זה אפילו יותר גרוע
אני לא מעליב אותה ולא מעיר לה על המשקל אפילו, אז מה הבעיה פה?
אנונימי
שואל השאלה:
כוכב הדרום
בול
כוכב הדרום
בול
אנונימי
יש הבדל בין זה שאתה לא נמשך עם עצמך לבין זה שאתה אומר את זה.. פשוט אל תגיד לה את זה, זה מעליב, פשוט תגיד שהקשר הזה לא מתאים לך
שאלת שאלה למה יוצאות עליך אז קיבלת תשובה תפסיק להתחכם.. תעשה מה שאתה רוצה אני רק אומרת לך מה ההשלכות מזה..
ושאתה מעליב אנשים
ושבנות יקחו את זה ברמה מטורפת מבנים בקושי
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שאני אגיד את זה למישהי שמנה/מלאה, התכוונתי בכללי, פספסת את הכוונה בכלל
אני ממש לא משפיל אף אחד חס וחלילה אף פעם לא אמרתי דבר כזה למישהי במטרה להוריד לה מהביטחון העצמי שלי
אני לא אמרתי שאני אגיד את זה למישהי שמנה/מלאה, התכוונתי בכללי, פספסת את הכוונה בכלל
אני ממש לא משפיל אף אחד חס וחלילה אף פעם לא אמרתי דבר כזה למישהי במטרה להוריד לה מהביטחון העצמי שלי
אנונימי
שואל השאלה:
מאיפה את יודעת? את גבר שאת אומרת את זה?
יש גברים שלא סובלים את עצמם וקשה להם ביום יום, ואני הייתי אחד כזה, לקח לי המון זמן ללמוד לאהוב את עצמי
אל תדברי סתם אם את לא יודעת, אין פה שום הבדל בין גברים לנשים
מאיפה את יודעת? את גבר שאת אומרת את זה?
יש גברים שלא סובלים את עצמם וקשה להם ביום יום, ואני הייתי אחד כזה, לקח לי המון זמן ללמוד לאהוב את עצמי
אל תדברי סתם אם את לא יודעת, אין פה שום הבדל בין גברים לנשים
אנונימי
יש הרבה..לפי הסטטיסטיקה..
שואל השאלה:
חלאס לדבר שטויות, סטטיסטיקה לא מודדת רגשות
גברים גם רוצים להראות חזקים וחסונים אז הם יגידו שהם סבבה עם עצמם, זה לא בהכרח נכון
חלאס לדבר שטויות, סטטיסטיקה לא מודדת רגשות
גברים גם רוצים להראות חזקים וחסונים אז הם יגידו שהם סבבה עם עצמם, זה לא בהכרח נכון
אנונימי
תאמין לי שאתה רוצה יותר מרזה...
אם היא הייתה ממש שעירה?
אם היא הייתה עם שער מכוער?
לא מתופחת?
בלי ציצי ותחת?
זה מאסט.
הייתה רוצה אותה?
אם היא הייתה ממש שעירה?
אם היא הייתה עם שער מכוער?
לא מתופחת?
בלי ציצי ותחת?
זה מאסט.
הייתה רוצה אותה?
אנונימית
רזה בדכ אוהבים אלה שאוהבים הרבה סקס פחות חשוב להם הפנים
אלה שאוהבים הרבה סקס העיקר שתהיי רזה
שואל השאלה:
חחח אתן רואות על מה אני מדבר?
אתן יוצאות אשכרה על מה שאני נמשך אליו, בשאלה של בחורה זה לא היה קורה בחיים...
חחח אתן רואות על מה אני מדבר?
אתן יוצאות אשכרה על מה שאני נמשך אליו, בשאלה של בחורה זה לא היה קורה בחיים...
אנונימי
אתה צודק וזה כי הרוב שמנות..