6 תשובות
צורת דיבור כפרה
מראה לך שהוא זוכר תשם שלך
תראי, אנונימית. למה שלא יקרא לך אנונימית. הרי את אנונימית, וגם קוראת לעצמך אנונימית. אז למה שהוא לא יקרא לך אנונימית? הבנת את זה, אנונימית?
שואל השאלה:
חיחיחיחי שתוק
אנונימית
לא חושבת שזה אומר משהו. אולי זה הסגנון דיבור שלו פשוט
זה הרגל שלו.
בדרך כלל זה מחמיא לאנשים, כשקוראים בשמם בשיחה. זה מראה על קרבה מסויימת.