13 תשובות
שואל השאלה:
"יעריך אותו ברמות אסגוד לו ברצינות
שהוא לא הולך לפי הזרם ונאמן לאמונה ולערכים
שלו , לא תשתנה לי הגישה לגביו"

תודה ❤
אנונימי
תפילין יהיה קצת מוזר כי אפשר להניח בבית, אבל כיפה בהחלט אפרגן לו. גם חברים שלי שחזרו בתשובה השנה קיבלו יחס מכבד להפליא מהכיתות שלהם, וגם אני.
שואל השאלה:
אצלנו שונאים דת אז מאוד קשה לי להסתובב שם עם כיפה
אנונימי
גם אצלנו למיטב ידיעתי :)
האמת להניח תפילין זה סתם כנראה לצומי אם זה מול כולם אבל אם הוא היה בא עם כיפה הייתי מפרגנת
אנונימית
אצלי היו שניים-שלושה שהתחילו בסוף התיכון להגיע עם כיפה. זה היה מוזר בעיניי. אבל זה בעת ספר של ערסים, כל שרוב האנשים שם מתיימרים להיות מאמינים.
ככל הידוע לי, אף אחד לא עשה מזה סיפור.
לגבי הנחת תפילין - רבאק, תעשה את זה בבית. עוד שניה תתחיל להקריב קרבנות בחצר בית הספר.
הוא חזר בתשובה אולי ? לא יודעת
אני בא עם כיפה אני בבית ספר חילוני
יש טיפה עקיצות אבל לא אכפת
שואל השאלה:
"לגבי הנחת תפילין - רבאק, תעשה את זה בבית. עוד שניה תתחיל להקריב קרבנות בחצר בית הספר"

מה אכפת לך? איף.
אנונימי
אני ככה הייתי
וקיבלתי מלא מחמאות

אה אצלי קיבלתי אבל מלא כאלה כמו של כיפה לא מתאימה לך בשיט וכאלה.
אנונימי
לא יודעת. הנחת תפילין בציבור זו פעולה קצת פרובוקטיבית.
אני אעריך אותו ואולי אצטרף אליו (כיאלו אדבר איתו על זה והכל כי גם אני רוצה :( )

מה הקשר קורבנות?? לא כולם מספיקים להניח תפילין בבית אז מה הבעיה בבית ספר??
אנונימית
התפילין נכנס לתיק?