8 תשובות
ללכת לפירסר ולא לגעת!
נסתם לך החור :/
תנסי לפתוח אותו עם העגיל
נסתם.. אין מה לעשות. ללכת לעשות חדש
החור נסתם...
תנסי להחזיר אותו> אם לא הולך תלכי שוב לפירסר כדי שיפתח לך את החור שוב.
שואל השאלה:
הוא יצא לפני חצי שעה
כבר נסתם?
אנונימית
אל תנסי להכניס עם העגיל, מניסיון.
לכי לפירסר.
כן כי זה טרי ועוד באזור רגיש
לכי לפירסר זה הכי טוב
כן אבל עדיף שתלכי לפירסר