20 תשובות
אני מציעה שתשבי עם אמא שלך לשיחה על זה,
אני בטוחה שהיא תנסה לעזור ותרגיע אותך :)
תדברו ותחליטו ביחד מה הכי כדאי.
להשאר לבד עם זה ולהתמודד בעצמך רק יחמיר את המצב.
שואל השאלה:
היא לא תעזור לי היא תגיד לי לעשות הפלה ותאשים אותי בהכל
אנונימית
זה את מהחברה שלך מתאמול ששאלה ...
תשמעי שזה פשוט מטורף ותדברי עם אמא שלך דחוף
תפני לדלת פתוחה הם יעזרו לך בהפלה בחינם וללא ידיעת ההורים.
תחשבי עם עצמך אם את רוצה להפיל או לשמור את הילד
במקרה ואת רוצה להפיל יש הרבה חברות עצמאיות שעושות את זה בשקט
ובמקרה ואת רוצה להשאיר אני ממליץ לך על למסור את הילד כי אמא בגיל 16 זה דבר ממש קשה
מזל טוב :)
ועד שתביאי את התינוק את תהיי כבר כמעט 17, אני לא מבינה את חבר שלך, שיישא בתוצאות של מה שקרה ושלא ישתפן עכשיו, זה מעצבן וואו
ואת לא יכולה לדעת אולי המשפחה שלך תקבל את זה יפה ואפילו תשמח.
ולגבי הצבא והלימודים המשפחה שלך תעזור לך, אולי חברות וחבר שלך הם ישמרו עליו ויעזרו לך לגדל אותו.
אני עוד יחסית קטנה(15) אז אין לי איך טיפים כל כך להביא לך אבל אל תשאירי את זה לעצמך, תגידי למשפחה שלך והם יעזרו לך ויעברו את זה איתך
- -
תנשמי עמוק, דבר ראשון יש אופציה לפנות לרווחה ולהמון עמותות שיעזרו לך אם תבחרי בהפלה או בגידול הילד או באימוץ...
ושימי זין על מה שכולם חושבים עשית סקס עם חבר שלך והריון זה אחת מההשלכות.
לא עשית שום דבר רע!!
הכל יהיה בסדר ואם את צריכה או רוצה מוזמנת לשלוח הודעה בפרטי❤
חיים שלי הכל טוב, את תעברי את זה, הכל בסדר!
תנסי לדבר עם ער"ן, תסבירי להם את המצב הם יעזרו לך וירגיעו אותך. את לא צריכה להיכנס לדיכאון בכלל, הכל טוב! יש אופציה לפנות לרווחה או למסור לאימוץ או לגדל, הכל בסדר!
המספר שלהם זה - 1201, תדברי איתם!
הפלה ילדים זה חרא ועוד בגיל 16
אנונימי
תפילי..את בת 16..
זה דבר נורא גם שבת 16 תהיה אמא
אנחנו לא יכולים לומר לך מה לעשות זאת בחירה שאת חייבת להיות שלמה איתה כי היא הולכת להשפיע לך על כל החיים...
רק שתדעי, אם תחליטי לשמור אני מאמינה שתהיי פטורה משירות צבאי, ועד שתגיע הלידה תהיי כבר בת 17 שזה אומר שתשאר לך שנה אחת להעביר כשאת אמא ותלמידה, מאמינה שעם עזרה מהמשפחה תצליחי להגיע לציונים טובים ולגדל את התינוק שלך כמו שצריך...
אם תחליטי למסור או לעשות הפלה זה גם בסדר גמור, זה ממש לא רצח או אפילו מתקרב לזה, זה פשוט החלטה של איזה מסלול חיים את רוצה: אם את רוצה להפוך עכשיו לאמא או לחיות כמו נערה רגילה...
בשני המקרים אני באמת מאמינה שתהיי בסדר
מצטערת להגיד אבל כל מי שעושה סקס צריך לדעת להיות אחראי לזה. אם לא ידעת שהוא לא שם קונדום זה לא פותר אותך מאחריות, או פותר אותו. תדברי עם הבנזוג ( שלא יברח לך) ותלכו להתייעץ בנוגע להפלה כי אני אישית לא הייתי מגדלת תינוק ָבגיל הזה, לא טוב נפשית.
יש עמותות שיכולות לעזור בזה כמו דלת פתוחה.

בהצלחה
תעשי מה שאת חושבת לנכון. דברי עם אמא שלך לא משנה מה פשוט דברי איתה. היא תקבל את זה ותחשבו יחד מה לעשות. לא משנה מה תקשיבי קודם כל לעצמך
אנונימית
אל תעשי הפלה
ותמסרי לאימוץ למשפחה טובה
ולא למערכת.

..
לגדל ילד בגיל 16 לא אמור להטריד אותך בכלל כל עד את מוכנה נפשית, יהיה לך משפחה שתומכת ותעזור לך עם בייביסיטר, אוכל, מגורים וכל מה שצריך. גם אם את עדיין חוששת שזה לגיטימי לגמרי, אל תדאגי, גם המוכנות הנפשית תגיע מהר מאוד. אני בטוחה שאת תלמדי מזה המון דברים לחיים ואת תיהיה חשזקה נפשית הרבה יותר בצורה שלא תפריע לך ללמוד/ לעבוד באותו הזמן. גם רוב ההורים שלנו למדו (אוניברסיטה) ועבדו בזמן שנולדו. זכרי, ה' יתברך נותן אתגר רק למי שיכול לעמוד בו
הפלה, זה קשה אבל הרבה עוברות את זה, את עוד צעירה ויש לך חיים שלמים לחיות, את עושה טובה גם לילד, אף אחד לא רוצה להיוולד לילדה בת 16 ואת גם לא נשמעת מספיק כשירה לגדל ילד.
שואל השאלה:
תודה רבה על כל מה שכתבתם אבל לצערי המשפחה שלי לא תתמוך בי בשום מצב, זו לא שאלה של תשאלי והכל יהיה בסדר.
הם מסובכים לא יקרה שהם יבינו בשום מצב בעולם.
אנונימית