5 תשובות
לגמרי, היא אכזבה, אבל עדיין יש בי תקווה שזה לא הסוף. הם לא אמרו may we meet again. זה לא הסוף. בואי נהיה אופטימיות בשלושה פרקים הכל יכול לקרות. במיוחד בשלושה פרקים של המאה.
העלוו אם לא ראית עדיין
עונה זוועתית דרך אגב אבל אני חייבת לסיים את זה חחח
עונה זוועתית דרך אגב אבל אני חייבת לסיים את זה חחח
שואל השאלה:
די אני לא מאמינה על קלארק המפגרת הזאת
די אני לא מאמינה על קלארק המפגרת הזאת
אנונימית
הוא רק היום יצא בחו"ל
אז הלוואי שמחר או מחרתיים !!!!
אני רוצה לדעת מה קורהה
אז הלוואי שמחר או מחרתיים !!!!
אני רוצה לדעת מה קורהה
אין לי מושג, מחכה גם