14 תשובות
אנחנו מתוסבכות
חחח מה יש עוד להגיד אולי היא לא רצתה לצאת חטטנית
ענית לה יבש מה אתה מצפה
שואל השאלה:
והיא גם יותר עיצבנה אותי
היא שאלה כאילו למה אז עניתי
והיא גם יותר עיצבנה אותי
היא שאלה כאילו למה אז עניתי
אנונימי
שואל השאלה:
אני בפרק הראשון של להבין אחי
אני בפרק הראשון של להבין אחי
אנונימי
מה הקשר מה נהיה עם הבנות?
באמת שכל השאלות האלו כבר מתחילות להימאס עליי.
מה אתה רוצה שהיא תכתוב לך? טוב מאמי, בוא אני אנחם אותך הכל יעבור?
דיי חאלס עם השטויות .
באמת שכל השאלות האלו כבר מתחילות להימאס עליי.
מה אתה רוצה שהיא תכתוב לך? טוב מאמי, בוא אני אנחם אותך הכל יעבור?
דיי חאלס עם השטויות .
שואל השאלה:
כי זה איזה פירוש של בנות
כי זה איזה פירוש של בנות
אנונימי
שואל השאלה:
אם זה מתחיל להימאס עלייך את מוזמנת למחוק את האפליקציה
אם זה מתחיל להימאס עלייך את מוזמנת למחוק את האפליקציה
אנונימי
ראשית אין לי אפלקציה.
שנית, אתם אלו שמתחילים להימאס עליי, לא האתר.
מי אמר לך שזה איזה פירוש של בנות?
מה אתה רוצה שהיא תכתוב לך?
לא כאילו אני רצינית, מה רצית שהיא תכתוב?
דיי קח הכל בפרופורציות ושחרר.
שיהיה לך חג שמח ולילה טוב.
שנית, אתם אלו שמתחילים להימאס עליי, לא האתר.
מי אמר לך שזה איזה פירוש של בנות?
מה אתה רוצה שהיא תכתוב לך?
לא כאילו אני רצינית, מה רצית שהיא תכתוב?
דיי קח הכל בפרופורציות ושחרר.
שיהיה לך חג שמח ולילה טוב.
שואל השאלה:
כי זה כן פירוש היא עכשיו מתעצבנת עליי אם זה נמאס עלייך השאלות האלו זה לא פעם תוכנית לבקשתך כל אחד שואל שאלות ועונים לו
כי זה כן פירוש היא עכשיו מתעצבנת עליי אם זה נמאס עלייך השאלות האלו זה לא פעם תוכנית לבקשתך כל אחד שואל שאלות ועונים לו
אנונימי
שואל השאלה:
חושבת זה אתר של אמא שלה
חושבת זה אתר של אמא שלה
אנונימי
לילה טוב .
מה עובר עליכם היא צודקת מה אתה רוצה שהיא תרשום ? אם היא הייתה ממש יבשה היא לא הייתה אפילו מתעניינת למה אתה עצבני . מה יש לה עוד לרשום היא לא יודעת אם אתה רוצה לדבר על מה שקרה עם הידידה או שלא תפסיקו להגזים כל דבר
שואל השאלה:
בגלל שדיברתי על בחורה היא כעסה עליי אחר כך
בגלל שדיברתי על בחורה היא כעסה עליי אחר כך
אנונימי