81 תשובות
ביונסה:ככה זה כפרה
סתם כדי להנות
בשבילם כל החיים זה רק רגע שחולף ולא יזכרו מזה כלום
אנונימי
שואל השאלה:
במילים אחרות סתם הגענו לעולם?
אנונימי
אין בעולם הזה שום פואנטה. אתה חי רק בגלל שההורים שלך שכבו בלי קונדום ואחרי 9 חודשים הוציאו אותך מהרחם של אמא שלך בניגוד לרצונך. אף אחד לא שאל אותך אם אתה רוצה להיוולד, פשוט כפו את זה עליך. האנושות קיימת בגלל טעות שקרתה לפני כ15 מיליארד שנה בשם המפץ הגדול. אין משמעות לחיים שלנו כי כמו שאמרתי, אנחנו טעות.
שואל השאלה:
אז למה לא אכפתם לכם להאמין ולעבוד את השם....
ולהרגיש שאתם לא באתם סתם?
אנונימי
זה לא קשור ל "אני רוצה להאמין" או "אני לא רוצה להאמין"
אני מסתכל על היגיון בריא ופיזיקה
ולפי הפיזיקה אלוהים לא יכול להתקיים
לתת תירוץ לקיום החסר משמעות שלנו זה מעורר רחמים לדעתי. אני מעדיף לחיות איך שאני רוצה מאשר לחיות לפי 613 מצוות וחוקים שכובלים אותי ומבטלים את הרצון החופשי שלי.
שואל השאלה:
רגע אז איך אנשים מתים מזקנה?
למה שולחן לא יכול למות?
אנונימי
אני מאמין שלחלוטין יש משמעות. מאמין שאנחנו כאן כדי ללמוד, לדעת כל העולם, אבל בעיקר בעיקר כדי להיות מאושרים ולהפיץ טוב בעולם. אני מרגיש, בעבודתי עם ילדים, כבר בגיל הזה שאני משפיע לטובה על העולם.
תאמינו בעצמיכם לחלום זה בחינם. אני מאמין שאני עוד אשנה משהו לטובה בעולם.
שואל השאלה:
סבבה שינית... משהוא זוכר אותך?
אנונימי
אנשים מתים מזקנה בגל שהאיברים הפנימיים שלהם קורסים. שולחן לא מת בגלל שאין לו איברים, הוא לא דבר חי
מטרתנו הוא לשרוד ולהביא המשכיות.
שולחן זה לא חי וזה לא בעל חיים
אין לו דופק ואין לו כלום
לבני אדם יש
וזה למה הם יכולים למות ושולחן לא יכול למות
לא מבין למה העלת את זה על דעתך בכלל
שואל השאלה:
איך מבין כל הגלקסיות רק כדור הארץ יש בא אוכלסייה....
איך האובלוציה לא ממשיכה ומבן אדם לא יצא עוד משהוא....
אנונימי
שואל השאלה:
כל הגוף שלנו בנוי מדברים לא חיים...
זה נשמע לך הגיוני?
אנונימי
קודם כן, בטח שמישהו זוכר איתי. על התלמידים שלי שאני מלמד אותם מוזיקה. אני משנה להם חיים, והם לעד יזכרו אותי.
מעבר לזה, מה אחרים יחשבו לא גורם לי לקום כל בוקר. רק אני רוצה להיות מסופק מעצמי, שם זה נגמר. אם תחשוב בצורה שלי ידידי, תבין מה אני אומר
אגב חשבתי המון זמן כפי שאתה חושב
אני מאוד מקווה שאתה בסדר.. מה קשור שולחן? אתה באמת שואל למה שולחן לא יכול למות ולמה אנשים מתים מזקנה?
שואל השאלה:
איך מביצית ותאי זרע שזה דבר לא חי יוצא ילד מדבר נושם נשמע לך הגיוני?
אנונימי
קודם כל, אני מניח שגם אתה תסכים איתי שכדור הארץ לא היחיד עם אוכלוסייה, כי יש המון כוכבי לכת שבחיים לא נצליח להגיע אליהם, אז בוא נכניס את הדת כמו שאתה הכנסת את האנטי דת- למה אותם כוכבי לכת קיימים אם לא נוכל להגיע אליהם?
בנוסף, הנה קישור של כתבה על ההצרה של הפנטגון האמריקאי לפני מספר חודשים.
שואל השאלה:
דארק שדאו...
כל הגוף שלנו בנוי מדברים דומים...
איך הם יוצרים משהוא חי?
אנונימי
שואל השאלה:
כתוב בתורה שהשם יצר את אותם כוכבים שיאירו את השמיים... בנוסף לירח
אנונימי
שואל השאלה:
וכל הגלקסיות והחורים שחורים השם ידע שאנחנו ניהיה מספיק חכמים לבנות חללית ולראות אותם ולהתפעל מהם...
אנונימי
תאמין לי שאתה לא רואה בעין רגילה כוכב במרחק של 90 מיליארד שנות אור. וגם אם כן, זה מסביר את הכוכבים, מה עם כוכבי הלכת?
בנוגע ללבנות חלליות- אי אפשר לעבור את מהירות האור, ככה שעזוב את לצאת מהגלקסיה שלנו, להגיע לכוכבי לכת אחרים מחוץ למערכת השמש זה על גבול הבלתי אפשרי
שואל השאלה:
כמו שכתבתי השם ברא אותם שנוכל להתפעל מהם...
אנונימי
חברים, לפני שאתם מטילים ספק, תתעמקו בתורה ובביולוגיה הכי בסיסית שיש
שם כל התשובות
אין במה להתעמק בכוכב שהמרחק שלו הוא 90 מיליארד שנות אור, אנחנו בקושי יכולים לראות אותו והוא מביא הרבה יותר שאלות נגד הדת מאשר התפעלות
שואל השאלה:
איך אתה יודע שיש כוכב כזה אם אתה לא יכול לראות אותו?
אנונימי
שואל השאלה:
לפי התיאוריה שלך שאתה צריך לראות בכדי להאמין^
אנונימי
אמרתי לך, בעין רגילה לא ניתן לראות את זה, אבל עם טכנולוגיה נכונה אפשר
שואל השאלה:
ואם אתה כן יכול לראות אותו אז אני יחזור ויענה לך בשביל שנתפאל ממנו כמו שאנחנו מתפאלים מצמחים
אנונימי
אוקיי, זה נראה שאתה מנסה לשכנע אותי לפי ספר שנכתב לפני אלפי שנים בזמן שאני נותן לך עובדות. אני אפסיק לענות לך, כי הבנתי לאן אתה מושך את הדיון הזה, המשך לילה טוב :)
שואל השאלה:
בן 18 אבל לא ניראה בכלל...
אני מאמין שאמרו לך את זה אבל אתה ממש חכם
אנונימי
שואל השאלה
לכל שאלותייך יש תשובות, והן ממש בהישג יד.
מציע לך לפתוח גוגל וללמוד ולקרוא, זוהי ברכה. אין כיף מללמוד, ואין יפה יותר מאנשים סקרנים
תודה רבה שואל השאלה
שואל השאלה:
תחקור קצת ואל תתבסס על פיזיקה בלבד
אנונימי
אז מה גם כתוב שאלוהים נלחם עם מפלצת ים.
אתה אשכרה מאמין במה שאתה אומר? זה נשמע לך הגיוני? ותענה לי למה אלוהים ברא את הצמחייה לפני שהוא ברא את השמש?
שואל השאלה:
מוזיקאי בנשמה..
לא תודה אני מעדיף לפתוח את התורה ולראות איך לכל התשובות יש תשובות...
אנונימי
חחח אז על מה הוא יתבסס אם לא פיזיקה על אגדות?
נו תסביר למה אלוהים ברא את הצמחייה לפני שהוא ברא את השמש?
שואל השאלה:
דארק שאדאו בתורה היהודית לא כתוב שהוא ברא את הצמחים לפני השמש ההפך הוא הנכון ולא כתוב שהוא נלחם במפלצת ים...
אנונימי
תשמע מאמין, קשה לנו להתבסס על ספר שנכתב על ידי בני אדם לפני 2000 שנה שאפילו לא היה טכנולוגיה..
שואל השאלה:
ושאני אומר שמש אני מתכוון אור
אנונימי
כתוב המורה שלנו לתנך לימדה זאת, רואים שאתה לא בקיע בתנך אז במה כן? וכן לפי התנ"ך אלוהים ברא ביום השלישי את הצמחייה ורק אז ביום הרביעי הוא ברא את השמש
שואל השאלה:
16
אתה שומע מה שאתה אומר...
בתורה כתוב שלכל דג שיש סנפיר יש לו קשקשים
בשביל שהמדע יפבול את התורה הוא צריך רק למצוא דג שיש לו קשקשים בלי סנפירים...
אנונימי
שואל השאלה:
אמרתי מתי שאני אומר שמש אני מתכוון לאור
אנונימי
השמש הוא ביום הרביעי אתה יודע? נכון אז איך זה הגיוני בידיוק הצמחים צריכים לבצע פוטוסינתזה
שואל השאלה:
כתוב בתורה שאלוקים קודם הפריד את האור מהחושך...
יעני היה איזה ערבוב בין האור לחושך והשם הפריד בנהם
אנונימי
כן גם במקרה אלוהים יצר הומואים ואמר להם לא לשכב אחד עם השני?
תסביר לי איך בידיוק הצמחים ביצעו פוטוסינתזה אם לא היה שמש?
תסביר לי למה יש שני סיפורי בריאות לעולם מה אלוהים התבלבל?
לילה טוב אתה מדבר שטויות
שואל השאלה:
איי זה תגובה שלא היית צריך להגיב אבל הגבת אז תענה לי ובעצןם אתה עונה לעצמך...
1.עם ההומואים נולדים ככה,אז למה אנסים נענשים הם נולדו ככה..?
2.למה לשכב עם בהמה זה לא מקובל מה היא סתם פה?
3.אם היה רק לסביות והומואים איך היו מגיעים לעולם ילדים?ואני מדבר על פעם לפני שהיה את הפונדקאות...
אנונימי
שואל השאלה:
איפה ראית/שמעת/קראת שיש שני סיפורים לבריאת העולם?
ועוד משהוא התשובה שאלוקים ברא קודם את האור סיפקה אותך?
אנונימי
אתה לא ממש מודע לעולם נכון? יש שני סיפורי בריאה זה דבר מאוד ידוע תקרא ותלמד אתה אומר שלמדת וחקרת לא רק שאתה לא יודע פיזיקה אתה גם לא יודע את ספר התנ"ך שאתה כל כך מאמין בו.
ולא תשובת האור לא סיפקה אותי איך יכול להיות אור עם אלוהים ברא את השמש ביום הרביעי? בשביל שהצמח יוכל לבצע את תהליך הפוטוסינתזה דרושה אנרגיית אור שאותה הוא יהפוך לארגיה כימית ובכך ישנה את החומרים האנאורגניים לחומרים אורגניים.
שואל השאלה:
לפני שאתה תוקף ואומר לא חקרתי בררת אז אני יגיד לך.... אני כן בררתי ואני כן למדתי פיזיקה....(חמש יחידות)
פתח עכשיו ספר בראשית או ויקיפדיה או מה שלא תרצה ותראה שכתוב שהשם קודם כל הפריד את האור מהחושך....
וב כל אני ממש אשמח אם תיהיה יותר ספציפי ותגיד לי מה סיפור הבריאה השני.... ממש אשמח
אנונימי
תקרא בגוגל מה נראה לך משעמם לי תכתוב שני סיפור בריאה ותתחיל לקרוא ואני בת אם לא שמת לב..
נכון שרשום באלוהים ברא את האור והחושך אבל איך זה הגיוני מזה אור? אור זה שמש ואת השמש הוא ברא ביום הרביעי אז זה לא מסתבר וגם סיפור הבריאה לא מסתבר למה יש שני סיפורי בריאה שסותרים זה את זה?
וזה לא נראה כיאילו לקראת אלא דברים שכולם יודעים על התנך ואתה שאתה בכלל מאמין אתה לא יודע אותם משהו פה לא מסתדר..
שואל השאלה:
א. מצטער שלא שמתי לב
ב.אני אקרא על שני סיפורי בריאה ואת תיקראי על זה שהשם ברא קודם כל את המושג הזה אור
אנונימי
לא הבנת? אני יודעת שביום הראשון הוא ברא את האור אבל מזה אור? אור זה שמש לא יכול להיות אור ללא שמש ואת השם הוא ברא ביום הרביעי
שואל השאלה:
מה הבעיה אור בלי שמש?פעם ראית נורה דולקת....
אנונימי
שואל השאלה:
וקראתי את שני הסיפורים הבריאה ולא הבנתי כלום בחיי....
אנונימי
אתה מבין שצריך בשביל תהליך הפוטוסינתזה אנרגיה נכון?
שמע אני מרגישה שאני מדברת עם ילד קטן כבר אין לי כוח לשיחה הזאת אני לא מאמינה בישויות מיסטיות שיפוץ בשמיים ומחוללות ניסים ואתה גם לעולם לא תצליח להבין זאת כי מגיל קטן כל היום הכניסו לך למוח יש אלוהים יש אלוהים איך אתה יכול להאמין שלא זה מה שהכניסו לך לתת מודע ככה שולטים לאנשים במוח בעזרת הצהרות שחוזרות על עצמן בריפיטים מה שגורם להם לחמוק מההיגיון והתודעה וגורמת לך להאמין במה שמציגים לך, כל הילדות שלך אמרו לך שזה מה יש איך אפשר פתאום להגיד לך שזה לא הגיוני המוח לא יכול לקלוט בשבילך זאת המציאות.
שואל השאלה:
א. מי אמר לך שאני לא חוזר בתשובה?
ב. אני לא תמיד הייתי מאמין...
ג. ומי אמר שגם עלייך הצליחו להשפיע ולהחדיר לך למח שאין אלוקים...
אנונימי
תאמת אני לא מבינה למה אנשים עדיין מאמינים ,בעבר זה היה עוד נורמאלי לא היה את המודעות כמו היום וגם עשו זאת בשביל לאחד שבטים עד ידי המצאת אלים וישויות בשביל לאחד וללכד אותם זה גם מה שעמים היו עושים באירופה במאה ה-19 הם היו מטפחים את הלאומיות האתנית התרבותית ומנסים לאחד וללכד את כולם ולחזק את האמונה בעם,כרגע זה לא כל כך נחוץ..
כי אני קראתי ולמדתי בעצמי ההורים שלי מאמינים והמון אנשים שאני מכירה הייתי בגן חב"ד והחינוך שלי היה דתי
פשוט תבין שהדת היוותה כוח ואיחוד וזה למה הדת קיימת זה למה בעבר האמינו באלוהים ועכשיו הרבה אנשים כבר לא הם הבינו ,התחילו לקרוא ולהשכיל והפסיקו להאמין.
אפילו באירופה במאה ה-19 וכוחה של הדת ירדה אבל אצלנו היהודים זה מורשת ,תפילה ולימוד תורה וזה למה השתמרה השפה העברית ,זה מה שאיחד אנשים ונתן כוח שזה היה הדבר הכי חשוב.
היום אנחנו בעידן המודרניזציה אנחנו לא צריכים להאמין באמונות העבר אנחנו אנשים ליברלים שיודעים מה נכון
שואל השאלה:
אני גם חינכו אותי דתי אבל לא לחוץ חינוך כזה שתעשה מה שאתה רוצה ובאמך היה תקופה די ארוכה שלא האמנתי...
אבל אני אחד שאוהב לחשוב והגעתי למסקנה שיש אלוקים כי אחרת אין שום סיבה למה להמשיך לחיות....
אנונימי
אתה הגעת למסקנה הזאת כי אחרת אין סיבה לחיות??? הסיבה לחיות זה להביא המשכיות.
אתה חושב שאלוהים זו הסיבה לחיות?
וואו אני תכננתי לקרוא ספרים כל הלילה ומסתבר שישבתי לענות לך כל הזמן הזה
שואל השאלה:
שיש המשכיות... גם אחרי המוות...
את באה להגיד לי שבאת לעולם רק בשביל להביא ילד לעולם שיביא ילד לעולם וכן הלאה וכן הלאה?
מה נדפק....
ועוד משהוא איך האובלוציה ידעה להביא שתי מיניים מהקוף?
אנונימי
שואל השאלה:
ואני תכננתי להמדיך סדרה ואני מוצא את עצמי בסטיפס....
ואני מקווה בשבילך שאל לא הולכת להתחתן בזמן הקרוב רק בשביל להגשים את הייעוד שבאת לעולם בשבילו....
אנונימי
וואלה לא חייבת להיות סיבה, אני מאמין בדרך של פשוט לחיות ועל הדרך לעשות טוב בעולם, כמו לעזור לאחרים.
שואל השאלה:
הייתי בטוח שהלכת לקרוא ספר...
אני גם מאמין שצריך לעשות טוב למשהוא...
אבל מסתבר שלא מספיק רק זה...
אנונימי
שואל השאלה:
לפחות בדבר אחד אנחנו מסכימים...
אנונימי
אין מטרה בעיקרון אנחנו חלק מהטבע ואנחנו חיות לכל דבר איזה מטרה יש לאריה?
להתרבות
ככה גם אנחנו
אין תכלית לחיים, אין פואנטה, וגם לא תהיה, בני האדם המציאו את הדת במטרה למצוא פואנטה ולהרגיש שכל אחד הוא חשוב, והרבה אנשים הולכים עיוורים אחרי הדת ואחרי מצוות עתיקות (ואפילו פרימיטיביות) כדאי להאמין שיש תכלית למשהו שאין לו.
ובקשר לשאר הדברים שרשמת:
-אנחנו לא יודעים אם יש חיים בשאר כוכבי הלכת או לא, אנחנו לא חקרנו את רובם: יש כל כך הרבה גלקסיות ובתוכן כל כך הרבה מערכות. אנחנו לא חקרנו אחוז אחד מהחלל.
-שולחן לא מת כי אין לא איברים, וכל מאפיין כלשהו של דבר חי. בני אדם מתים מזקנה זה אומר בדרך כלל: קריסת מערכות, מוות ממחלה יחסית פשוט בשל מערכת חיסון חלשה...
-אנחנו מקריים לחלוטין, חלקנו אפילו טעות. אין בנו שום דבר מיוחד ואנחנו גם לא כל כך טובים.
אה? ומבחינת איך שאני חיה, שום מצוות או דברים כאלה. עושה מה שבא לי. אני אגיד לך יותר מזה - אפילו אם אגלה שאלוהים קיים, אמשיך לעשות זאת.
לול ישבתי וקראתי את הריב הזה במשך איזה חצי שעה
כי לחיות זה כיף סהכ (:
לא צריכה להיות משמעות עמוקה לכל דבר,
אני אוהבת לאכול דברים טעימים, לישון מלאא, לצאת עם חברים, ללמוד דברים חדשים.
זה פשוט כיף
מה חחח לא ללכת להתחתן בשביל להגשים את הייעוד שבאתי לעולם בשבילו? איזה יעוד ומה קשר להתחתן ולא אני לא רוצה להתחתן לפחות עד גיל 27
שואל השאלה:
אם הייעוד שלך בעולם זה רק ההמשכיות אז יאללה לכי להגשים את הייעוד...
אנונימי