6 תשובות
אני עשיתי עם המהדק הרגיל כמו שעושים חורים רגילים באוזניים
הכי טוב לעשות עם מחט זה הכי הגיי י
לי עשו עם מהדק כזה והאמת שזה לא היה נוראי כל כך.
מחט
מחט הכי מומלץ.