תשובה אחת
ל-----
שנה חדשה בפתח
ואני רוצה להגיד כמה דברים,
את החברה הכי טובה שאפשר לבקש
אני מאחלת לנו ש:
נמשיך לצחוק מדברים מטופשים
ולהנות גם בשנה החדשה,
שנצליח בכל דבר ונהיה מאושרות,
שבריאות, הצלחה ואושר רב יבואו עלינו,
אני רוצה בהזדמנות זו לבקש סליחה
אם פגעתי בך או עשיתי מעשים רעים כלפייך
ושנישאר חברות לעולמי עד..
ממני ----❤
thv