8 תשובות
לא...נכון?
כן לא הורידו
לא
לפני חודש בערך הורידו את כל העונות הראשונות חוץ מ5 אבל אז החזירו את כולן (חוץ מ6 ו-7 שמעולם לא עלו לנטפליקס) וזה עדיין בנטפליקס
לפני חודש בערך הורידו את כל העונות הראשונות חוץ מ5 אבל אז החזירו את כולן (חוץ מ6 ו-7 שמעולם לא עלו לנטפליקס) וזה עדיין בנטפליקס
שואל השאלה:
מה
מה
אנונימית
שואל השאלה:
למה שאני רושמת המאה אין תוצאות
למה שאני רושמת המאה אין תוצאות
אנונימית
תנסי לרשום באנגלית the 100
שואל השאלה:
רשמתי זה כאילו מראה שהסדרה לא קיימת בנטפליקס :(((
רשמתי זה כאילו מראה שהסדרה לא קיימת בנטפליקס :(((
אנונימית
אולי את במשתמש של ילדים