7 תשובות
לגיטימי לגמרי
זה בסדר
גם אני ככה
לגיטימי
אממ
מצד אחד את הכינויי חיבה שאת הצגת אני גם לא אוהבת אבל כינויי חיבה ככלל?
מישהו שנותן לך כינוי חיבה זה בגלל שיש לו חיבה כלפיך וזה לדעתי אומר המון, זה נורא תלוי מה הכינוי אבל בסופו של דבר אם נגיד אמא שלך תקרא לך חמודה שלי את לא תרגישי אהובה?
מצד אחד את הכינויי חיבה שאת הצגת אני גם לא אוהבת אבל כינויי חיבה ככלל?
מישהו שנותן לך כינוי חיבה זה בגלל שיש לו חיבה כלפיך וזה לדעתי אומר המון, זה נורא תלוי מה הכינוי אבל בסופו של דבר אם נגיד אמא שלך תקרא לך חמודה שלי את לא תרגישי אהובה?
לא את צריכה למות עכשיו
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי
i don't think so.
*יורה לכיוונך מחמאות של "היוש מאמוש מהוש שלומכוש"*
אנונימי
i don't think so.
*יורה לכיוונך מחמאות של "היוש מאמוש מהוש שלומכוש"*
אנונימית
באותו הנושא: