7 תשובות
תעשי ספורט תראי טלוויזיה תסדרי את הארון תקראי ספרים
בברכה
בן.זיני
בברכה
בן.זיני
תראי סדרות בנטפליקס
לשחק fall guys mf
שואל השאלה:
^חחח כבר שיחקתי יותר מידי בזה המשחק הזה נותן לי עצבים וגם אין לי עם מי לשחק :(
^חחח כבר שיחקתי יותר מידי בזה המשחק הזה נותן לי עצבים וגם אין לי עם מי לשחק :(
לעשות לעצמך טיפול פנים/גוף מושקע (גבות,שפם,מסיכה,קרמים,אמבטיה חמה...)
ספורט
-אם את רוצה את יכולה להזמין קורס אונליין באיזה נושא שבאלך-
לשחק במחשב
לפתח תחביבים (כמו- שירה,ריקוד,ציור,כתיבה,נגינה....)
לעשות עבודות (שנתנו מהבית ספר..)
לקרוא ספרים
לסדר את החדר/ארון
להתחיל לאכול בריא יותר
לשחק בטלפון
להיות בסטיפס
קניות אונליין
שיחות וידיאו עם המשפחה (במיוחד סבא וסבתא!)
לבשל או לאפות
לשדרג את החדר *אם ההורים מסכימים* (לצבוע,להדביק טפטים,מדבקות...)
ספורט
-אם את רוצה את יכולה להזמין קורס אונליין באיזה נושא שבאלך-
לשחק במחשב
לפתח תחביבים (כמו- שירה,ריקוד,ציור,כתיבה,נגינה....)
לעשות עבודות (שנתנו מהבית ספר..)
לקרוא ספרים
לסדר את החדר/ארון
להתחיל לאכול בריא יותר
לשחק בטלפון
להיות בסטיפס
קניות אונליין
שיחות וידיאו עם המשפחה (במיוחד סבא וסבתא!)
לבשל או לאפות
לשדרג את החדר *אם ההורים מסכימים* (לצבוע,להדביק טפטים,מדבקות...)
את יכולה לעשות ספורט זה מעביר את הזמן ואם אין לך כוח תנסי לישון או שתראי סדרות וסרטים או שתדברי עם חברים בשיחת וידיאו ויש עוד
אנימה
אנונימית