6 תשובות
כשזה סוכרת נעורים (סוג 1) זה בדרך כלל תורשתי
כשזה סוכרת מבוגרים (סוג 2) זה בדרך כלל נרכש
סוכרת סוג 1 מגיעה כתוצאה מחוסר תפקוד של הלבלב בלי קשר למה שאוכלים או לאורח החיים, לעומת זאת סוכרת סוג 2 מגיעה כתוצאה מאורח חיים לא מאוזן ומשקל ולכן סוג 1 בדרך כלל תורשתי וסוג 2 בדרך כלל נרכש
כשזה סוכרת מבוגרים (סוג 2) זה בדרך כלל נרכש
סוכרת סוג 1 מגיעה כתוצאה מחוסר תפקוד של הלבלב בלי קשר למה שאוכלים או לאורח החיים, לעומת זאת סוכרת סוג 2 מגיעה כתוצאה מאורח חיים לא מאוזן ומשקל ולכן סוג 1 בדרך כלל תורשתי וסוג 2 בדרך כלל נרכש
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
אנונימית
בכיף :)
גם
שואל השאלה:
מדוע
מדוע
אנונימית
גם וגם
באותו הנושא: