2 תשובות
ממש ממש אבל ממש לא.
זאת דעה...
"על טעם וריח אין מה להתווכח"
זה שיש אנשים שחושבים שהמוזיקה של פעם יותר טובה או איכותית... אחלה... זאת זכותם ודעתם...
ואלו שכמוך(וגם אני בדעה שלך ומזדהה איתך) גם טוב... זאת גם דעה..
אז נכון שהשירים של היום מתבססים טיפה על המוזיקה עצמה ולא על המילים והמשמעות של השיר כמו פעם(ועדין יש יוצאי דופן) זה לא הופך את זה לרע או לפחות איכותי.
ממש ממש לא,
גם אנשים שאומרים שהם שומעים מוזיקה "איכותית" כמו קווין למשל (שהיה ברור אני שומעת קווין מגיל 3 וממש מעריצה אותם)
הם לא בהכרך אנשים איכותיים, עד שלא יצא הסרט אל קווין חצי מאותם אנשים בכלל לא ידעו שהם קימים ועדיים הם מכירים בדיוק שני שירים שלהם, bohemian rhapsody ו love of my life
ולדעתי זה שאת לא כמו כולם הופך אותך לאיכותית
ולפרוטוקול יש גם המון מוזיקת זבל ישנה והמון מוזיקה טובה חדשה...