3 תשובות
תנסי לעודד אותו כזה
תשבו ותאכלו אתם את האוכל ותחמיאו לו...
תעשי איתו איזה ערב נחמד
תכלו את מה שהוא הכין ואולי תראו סרט או משהו כזה שיהיה כיף
אנונימית
שואל השאלה:
ברור גם סבתא שלי אצלנו וכולנו אוכלים וזה
ובאמת שאני דוחפת אוכל כי לא נעים לי
אבל אז אח שלי הקטן לא אהב את הקינוח וזרק חצי מנה אז ממש לא נעים לי מאבא שלי כי ראיתי שהוא מבואס מזה
אבל כל השאר אכלנו הכל ומלא
אבל עדיין נשאר כמויות של אוכל כי הוא הכין כמות לשתי משפחות